Onderwerp: Aangevette slagroom.
Ik lees hier regelmatig over aangevette slagroom waarom gebruiken jullie geen gewone slagroom? Wat zijn dus de verschillen tussen die twee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Aangevette slagroom.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees hier regelmatig over aangevette slagroom waarom gebruiken jullie geen gewone slagroom? Wat zijn dus de verschillen tussen die twee?
Deze is steviger dan alleen slagroom. De toeven worden daardoor ook mooier, vind ik
Aangevette slagroom is een mengsel van mascarpone en slagroom. Dat blijft idd veel steviger, loopt minder gauw terug en hier in huis noemen de kinderen het de 'lekkere slagroom'. Groter suc6 dan de gewone slagroom dus.
Aangevette slagroom is een mengsel van mascarpone en slagroom. Dat blijft idd veel steviger, loopt minder gauw terug en hier in huis noemen de kinderen het de 'lekkere slagroom'. Groter suc6 dan de gewone slagroom dus.
Bedankt ga het eens proberen
Kun je deze aangevette slagroom ook een smaakje geven en zo jha wat kunnen jullie adviseren
Wat is de verhouding van slagroom/mascarpone en moet er ook nog klopfix door?
Groetjes Vonn
Hier links bij de recepten staat onder vullingen het recept voor aangevette slagroom.
Hier links bij de recepten staat onder vullingen het recept voor aangevette slagroom.
Thanks
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Aangevette slagroom.