1 Laatst bewerkt door Tigrasas (22-01-2013 22:58)

Onderwerp: Iemand ervaring met Callebaut mix voor echte chocomousse?

Ik was vanavond bij de makro en zag daar een zak van het merk Callebaut (goede chocolade) om witte choco mousse mee te maken
Lijkt mij geen straf als vulling in een taart  :D , iemand ervaring hier mee?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Iemand ervaring met Callebaut mix voor echte chocomousse?

Ik heb dit vorig jaar eens geprobeerd en eerlijk gezegd .. ik was er niet gek van :nooo

:o het staat hier al een tijdje in de kast....... dat was t :+  nog steeds niet geprobeerd :shh:

I never met a calorie I didn't like....

4

ok, nou ik ga proberen het wel eens te gebruiken, gewoon in een testtaartje, Sam, waarom was jij er niet gek van?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

ik heb 'm een paar keer gebruikt. Is heel erg licht en luchtig maar naar mijn mening veel te slap (want erg luchtig) voor vulling van een taart. Ik vond de smaak ok wat tegenvallen.

6 Laatst bewerkt door Carien (22-01-2013 23:34)

:think: ik maak het gewoon zelf.... lekkerrrrr :Y

overigens wel met Callebaut-chocola ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Ik vind m niet super lekker, wel weg te krijgen en vooral in kleine hoeveelheden, niet in taart (wij hebben toen n pak gemaakt en ingevroren en met koekjes zitten eten)

8

Ik heb hem vorig jaar ook een keer gemaakt en in de prullenbak gekieperd. Wilde niet goed stijf worden en vond de smaak echt niet lekker, terwijl ik vanavond heerlijke witte chocolademelk heb gemaakt met de witte callets van Callebaut. Maar die mousse  :nooo die komt er hier niet meer in.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.