Onderwerp: Mijn eerste macarons
Voor het eerst macarons gebakken. Zijn best goed gelukt. Nu nog proberen om allemaal gelijke rondjes te krijgen en dat valt nog niet mee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste macarons
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst macarons gebakken. Zijn best goed gelukt. Nu nog proberen om allemaal gelijke rondjes te krijgen en dat valt nog niet mee
nou die zijn heel goed gelukt! super
Ze zien er heerlijk uit!
mmmmmmm
tip voor gelijke rondjes: teken op de achterkant van je bakpapier allemaal rondjes...dan weet je precies hoe groot je moet spuiten.
mooi hoor! Welk recept heb je gebruikt?
Jeetje wat zijn ze mooi!!!!!!
Sluit me bij mijn voorgangster aan, hoe en wat heb je gedaan? Ik heb twee mislukte pogingen gehad hahaha durf niet meer *grijns*
Hee das super goed! Mooie kleurtjes heb je gemaakt, helemaal klaar voor een babyborrel Zo zagen mijn eerste macarons er echt niet uit hoor
er zijn ook buitenlandse sites waar je sjablonen kunt downloaden en printen, heeeeel handig! En als ze dan toch ongelijk zijn, gewoon even voor het vullen, de juiste maten macarons bij elkaar leggen, dan komt het heeeelemaal goed en ik wil wedden dat je niet kunt wachten om je volgende macarons te maken, wel weer posten hé
Jeetje wat zijn ze mooi!!!!!!
Sluit me bij mijn voorgangster aan, hoe en wat heb je gedaan? Ik heb twee mislukte pogingen gehad hahaha durf niet meer *grijns*
Thanksss. Dit is het recept van rudolf bakery. Was echt heel simpel.
tip voor gelijke rondjes: teken op de achterkant van je bakpapier allemaal rondjes...dan weet je precies hoe groot je moet spuiten.
Dat is inderdaad wel even een heel handig idee
Hee das super goed! Mooie kleurtjes heb je gemaakt, helemaal klaar voor een babyborrel
Zo zagen mijn eerste macarons er echt niet uit hoor
er zijn ook buitenlandse sites waar je sjablonen kunt downloaden en printen, heeeeel handig! En als ze dan toch ongelijk zijn, gewoon even voor het vullen, de juiste maten macarons bij elkaar leggen, dan komt het heeeelemaal goed en ik wil wedden dat je niet kunt wachten om je volgende macarons te maken, wel weer posten hé
Hihihi Ik kan inderdaad niet wachten niet wachten om weer nieuwe te maken
Bedankt! Heb je gewoon wilton kleurstof gebruikt, en hoeveel kleurstof op hoeveel 'beslag' ?
Bij mij zijn ze tot nog toe niet gelukt maar het recept van Rudolph heb ik nog niet geprobeerd
Bedankt! Heb je gewoon wilton kleurstof gebruikt, en hoeveel kleurstof op hoeveel 'beslag' ?
Bij mij zijn ze tot nog toe niet gelukt
maar het recept van Rudolph heb ik nog niet geprobeerd
Ja heb gewoon wilton kleurstog gebruikt. Heb niet naar de hoeveelheid gekeken. Heb er net zoveel bij gedaan totdat ik de kleur goed vond
zijn mooi gelukt zeg, ik heb toevallig die aflevering van rudolph gezien, heb jij ze ook 3 laten rusten.
Zoooo die zijn goed, van mijn eerste macarons heb ik niet eens een foto gemaakt zo slecht zagen ze eruit!!!
zijn mooi gelukt zeg, ik heb toevallig die aflevering van rudolph gezien, heb jij ze ook 3 laten rusten.
Ik was te eigenwijs en had te weinig geduld . Heb ze 40 min laten rusten
oke haha dan laat ik ze ook niet zo lang rusten denk als je ze 1 uurtje laat staan ook wel aardig is.nog een vraagje is de kleur rose gewoon rose van wilton of heb je er rood voor gebruikt,want ik heb eens de rose gedaan en werd bovenop beige ik had ze in het midden van de oven weet niet of ze mischiens eentje onder het midden moeten hoor het graag.
groetjes coby.
oke haha dan laat ik ze ook niet zo lang rusten denk als je ze 1 uurtje laat staan ook wel aardig is.nog een vraagje is de kleur rose gewoon rose van wilton of heb je er rood voor gebruikt,want ik heb eens de rose gedaan en werd bovenop beige ik had ze in het midden van de oven weet niet of ze mischiens eentje onder het midden moeten hoor het graag.
groetjes coby.
groetjes coby.
Hihhi ik heb altijd weinig geduld met dat soort dingen.
Ik heb de pink gebruikt
Wauw, die zijn goed gelukt! Ik heb gisteren voor het eerst macarons geprobeerd en die zagen er echt alles behalve mooi uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste macarons