1 Laatst bewerkt door Eline25 (25-01-2013 11:57)

Onderwerp: even een uiltje knappen.... [workshopvoorbeeld]

Spannend, ik ga weer beginnen met workshops! Whoehoe! Of moet ik zeggen: oehoe? ;) Heb nog nooit een beginnersworkshop gegeven, maar de mama's van mijn zwangerschapscursus hebben mij onder druk gezet.... :+ Ik heb geprobeerd met basisuitstekers een leuk en fris ontwerp te maken, ik hoop dat het is gelukt! Ik ben trouwens ook bezig met nieuwe bloemenworkshops...  :shh:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4DNKIKII.jpg

En dan maak ik meteen even misbruik van dit topic om mijn nieuwe site te laten zien! www.dreamcakefactory.nl Hij is ein-de-lijk af... Het gaat niet hard als je zelf je website bouwt en alle graphics moet ontwerpen...
en een peuter en kleine baby om je heen hebt...
En 24 paarden...
En koning winter die op de deur klopt...  ;)

Ik hoor heeeeeeel graag feedback, commentaar, kritiek, kom maar op! Ik ben ook benieuwd of hij een beetje snel laadt bijvoorbeeld. Wij internetten namelijk nog via de telefoonlijn bij gebrek aan kabel. En dat gaat heeeeel laaaaangzaaaaaaam.... Ik heb inmiddels ook een backup HTML galerij achter de Flash galerij gezet, hopelijk kunnen de Ipad gebruikers nu wel de galerij zien. Iemand met een Ipad die dat voor mij wil uitproberen?  :D

En als iemand weet hoe ik de fotogalerijen in de huisstijl van mijn website krijg, dan maak je mij HEEEEEEL erg blij! Voor de computernerds onder ons: ik heb de site in DreamWeaver gebouwd, en de galerijen in Lightroom...

Re: even een uiltje knappen.... [workshopvoorbeeld]

Ik vind het een beeld van een taart en je website is super. Hij opent snel en bladert als een tierelier. Ik heb hem meteen bij mijn favo's gezet ter inspiratie. Een beetje de kunst afkijken mag wel, toch?

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl

3

mooie taarten maak je! en je website laad heel snel hoor bij mij  :thumb: ziet er ook heel mooi uit je website.

4

Leuke taart! Leuke site! Leuke workshops!
Ga m ook even bij favorieten zetten ;)

5

ziet er geweldig uit hoor!
veel succes!!

6

leuke taart voor workshop indd! mooie site maaaar toch ff minpuntje gevonden: je woont te ver weg  ;)

Taart Smakelijk is de naam

Mooie taart ! En leuke website alles gaat snel met laden enz.
Mag ik vragen waarmee je die hebt gemaakt (de website haha) x

8

Mooie taarten en een leuke site :thumb:  :thumb:

Leuke taart, maar ik zit nog steeds met smart te wachten op jouw orchideeën. Workshop. Daar had ik me vorig jaar voor ingeschreven maar toen ging hij helaas maar begrijpelijk niet door. Ik ga het dus goed in de gaten houden :-)

10

Leuk taartje en ook een mooie website!

Make cake, not war :)

11

wat een super mooie taart met vrolijke keuren. :thumb:

12

aaaah Sjaantje, bij deze nog mijn excuses! Het resultaat van mijn vervroegde stop ligt nu van pret te kraaien in de box, dat is dan wel weer leuk, haha!

Ik denk dat ik binnen 2 weken ga inplannen, dus hou het in de gaten!  :)

13

Wauw mooie taart prachtige site!

14

Super taartje, super site!
Het enige wat wel jammer is (maar dat kan ook aan mijn ipad liggen) is dat je de foto's in de galerij niet kan openen.
Mocht dat aan mij liggen, iemand een tip? En anders zou het gaaf zijn zou het mogelijk zijn. Anders gewoon achter de computer kruipen natuurlijk....
Oh ja, ipad geeft dan aan dat je dan Adobe  flash nodig het, volgens mij gaat dat niet op de ipad.

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

15

Gave frisse taart!  :Y  .....en een geweldige web site.  Loopt prima hoor!  Alles opent snel en goed  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

16

hele mooie website en een leuk taartje

17

De taart is super schattig, geef je de dames ook de kans om zelf decoratie te verzinnen?

Ga nu je site even bekijken, ben geen nerd, dus heb vast geen tips.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

18

Oeoeoeoeoeh wat een mooie taart Eline. En ik heb je website bekeken en deze ziet er zo lekker fris uit! Werkt snel van de ene naar de andere pagina. En wat een mooie dingen heb je al gemaakt!  :Y  :Y

19

Héhé  ;) dacht dat je nooit meer zou beginnen maar gelukkig wel.  :Y  :Y
Ik zal je vanavond een mail doen inzake de gastworkshop waar sjaantje het over had.

Groetjes Erna

20

ik eerst denken :think: hè, nog een Eline25???, maar je hebt alleen maar een ander logo :+  :o  Hartstikke leuk logo :Y  :thumb: , mooie workshoptaart :Y  :thumb:  en supermooie site :Y  :thumb:  :thumb:
(alleen begin je met 'wij van DCF' en later ga je over in 'ik'.... vind ik een beetje vreemd staan :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

21

mooie taart :D

mooie website :) en het is super snel, ik zou niet in zitten over de galerij in de stijl van site ik denk dat een andere achtergrond alleen maar de aandacht weg trekt van de foto's en dat zou zonde zijn. Ik zou technisch ook niet weten hoe t zou moeten dus kan je niet helpen.

22

Ik ben heel benieuwd naar je workshops, zal de agenda in de gaten houden!

23

Superleuke taart en naar de website zal ik zo ook nog even kijken. Maar met zo'n leuk voorbeeld voor een workshop kan het niet anders dan dat die workshops heel snel vol zitten.

24

Ik heb even je site bekeken, maar wat maak je ontzettend gave taarten! :D  Wauw!!!
Vooral die witte, driehoge bruidstaart met dat witte kant... *zucht* :o

Life is short, eat dessert first

25

Mooie site Eline, en je galerij kijkt heel prettig op deze manier! :thumb:

Groetjes van Marjon