Onderwerp: even een uiltje knappen.... [workshopvoorbeeld]
Spannend, ik ga weer beginnen met workshops! Whoehoe! Of moet ik zeggen: oehoe?
Heb nog nooit een beginnersworkshop gegeven, maar de mama's van mijn zwangerschapscursus hebben mij onder druk gezet....
Ik heb geprobeerd met basisuitstekers een leuk en fris ontwerp te maken, ik hoop dat het is gelukt! Ik ben trouwens ook bezig met nieuwe bloemenworkshops...

En dan maak ik meteen even misbruik van dit topic om mijn nieuwe site te laten zien! www.dreamcakefactory.nl Hij is ein-de-lijk af... Het gaat niet hard als je zelf je website bouwt en alle graphics moet ontwerpen...
en een peuter en kleine baby om je heen hebt...
En 24 paarden...
En koning winter die op de deur klopt...
Ik hoor heeeeeeel graag feedback, commentaar, kritiek, kom maar op! Ik ben ook benieuwd of hij een beetje snel laadt bijvoorbeeld. Wij internetten namelijk nog via de telefoonlijn bij gebrek aan kabel. En dat gaat heeeeel laaaaangzaaaaaaam.... Ik heb inmiddels ook een backup HTML galerij achter de Flash galerij gezet, hopelijk kunnen de Ipad gebruikers nu wel de galerij zien. Iemand met een Ipad die dat voor mij wil uitproberen?
En als iemand weet hoe ik de fotogalerijen in de huisstijl van mijn website krijg, dan maak je mij HEEEEEEL erg blij! Voor de computernerds onder ons: ik heb de site in DreamWeaver gebouwd, en de galerijen in Lightroom...
ziet er ook heel mooi uit je website.
.....en een geweldige web site. Loopt prima hoor! Alles opent snel en goed
hè, nog een Eline25???, maar je hebt alleen maar een ander logo
Hartstikke leuk logo