Onderwerp: Eicher
Jahaaa, da's voor kenners
Cas is alweer 1 en hij verdiend natuurlijk taart
Doe maar iets met dieren en een trekker, zei z'n moeder.
Manlief kent de vader van Cas en zei: dan moet het een Eicher worden, niet zo'n nieuwe!
Ik had ruim van tevoren bedacht dat ik vooruit moest werken, dat ik anders geen tijd genoeg zou hebben.... Dus zit ik maandagavond om 10u te bedenken dat ik dus dinsdagavond de vullingen moet maken, dat ik ook wel alvast vulling (mbc) voor zaterdag kan maken, dat ik.........
De taart wordt woensdagmorgen om 9u gehaald, dusssssss.... was ik weer eens een dag vergeten...
En nee, nog geen plaatjes gezocht, nog geen puzzels gemaakt, nog geen vulling enzenz Wel de kapsels gebakken, dat dan weer wel
Maandagavond 10u is de plaatselijke super niet meer open
, gelukkig had ik nog 250 slagroom, dus 1 vulling kon ik maken, plaatjes gezocht en vast geknipt enz.
Dinsdagmorgen eerst akkefietje met dochter op school oplossen, slagroom halen, vulling maken, 1e taart vullen, op laten stijven, intussen puzzeltjes maken enzenz.
Lang verhaal, maar het is gelukt
Moeder kwam de taart halen en zei meteen 'oh, je hebt een Eicher gemaakt'. Missie geslaagd
En hier istie dan (eindelijk
)
D'r staan ook nog een schaap, hond, kat en kip op de taart
Gevuld met witte chocmousse, perziken, caramel en gehakte nootjes. Onderste is frambozenmousse en rode vruchtensaus. Geheel afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in fondant.