1 Laatst bewerkt door Carien (23-01-2013 10:56)

Onderwerp: Eicher

Jahaaa, da's voor kenners  ;)

Cas is alweer 1 en hij verdiend natuurlijk taart :Y Doe maar iets met dieren en een trekker, zei z'n moeder.
Manlief kent de vader van Cas en zei: dan moet het een Eicher worden, niet zo'n nieuwe!

Ik had ruim van tevoren bedacht dat ik vooruit moest werken, dat ik anders geen tijd genoeg zou hebben.... Dus zit ik maandagavond om 10u te bedenken dat ik dus dinsdagavond de vullingen moet maken, dat ik ook wel alvast vulling (mbc) voor zaterdag kan maken, dat ik.........  :think:  :s  :grr:  :grr:  :grr:  :rolleyes:
De taart wordt woensdagmorgen om 9u gehaald, dusssssss.... was ik weer eens een dag vergeten... :grr:  En nee, nog geen plaatjes gezocht, nog geen puzzels gemaakt, nog geen vulling enzenz Wel de kapsels gebakken, dat dan weer wel :)
Maandagavond 10u is de plaatselijke super niet meer open :nooo , gelukkig had ik nog 250 slagroom, dus 1 vulling kon ik maken, plaatjes gezocht en vast geknipt enz.
Dinsdagmorgen eerst akkefietje met dochter op school oplossen, slagroom halen, vulling maken, 1e taart vullen, op laten stijven, intussen puzzeltjes maken enzenz.
Lang verhaal, maar het is gelukt  :)

Moeder kwam de taart halen en zei meteen 'oh, je hebt een Eicher gemaakt'. Missie geslaagd :)

En hier istie dan (eindelijk :o  ;) )
https://lh6.googleusercontent.com/-JqDsKsi7w8o/UP-ktFVqwoI/AAAAAAAAXWk/VwIba5aOy5U/s800/IMG_6154%2520%2528Kopie%2529.JPG
D'r staan ook nog een schaap, hond, kat en kip op de taart :)

Gevuld met witte chocmousse, perziken, caramel en gehakte nootjes. Onderste is frambozenmousse en rode vruchtensaus. Geheel afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in fondant.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: Eicher

Super, tis een plaatje ;)  :thumb:

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

3

Hij is gááf  :thumb:

4

Hij is wel heel erg leuk geworden :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Hij is zóóóó leuk!

De aanhouder wint!

6

Echt hier zit ik vol verbazing naar te kijken  :thumb:

Je zit wel lekker in de trekkers hè  :D

Christine.

7

:) dankdank

en ja Keukentje, dat krijg je wanneer je in trekkerland woont hè?  ;)

8

Wat een leuke taart! :Y

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

9

leuke taart geworden enne!! dat plannen komt me heel erg bekend voor :lol:

10

Leuke taart :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

11

De eicher zegt me zelf niet zoveel als stadsbewoner  :D , maar vind de tractor leuk gemaakt en vooral het varken en de koe lachen mij hier heel vrolijk tegemoet. Supertaartje weer. En dat onder al die tijdsdruk, allemaal gelukkig weer goed gekomen.  :thumb:

12

:Y

dankdank allemaal :)

13

:lol:  :lol:  Wat een verhaal. Hij is wel -kort gezegd ;) -: superleuk geworden.

14

Het is een supermooie taart, maar ik vind vooral je vullingen zo zalig klinken !  Hoe krijg je dat allemaal in een taart gepropt? Caramel en perzik en gehakte nootjes, etc. hoe heb je dat gecombineerd?

Groetjes, Conny

15

is ook echt  :9  :9  :9 hoor en niks proppen :nooo 
gewoon eerst caramelsaus (dunne sliertjes erover en dan uitsmeren, als soort tempreren), daarover laagje witte chocmousse, met daarin de perzikstukjes en daar weer over gehakte nootjes strooien.
En dat dan 3x :)

16

jaja eicher dat zie je meteeen!  :think: leuke taart en de wolkjes netjes in de lucht verwerkt. Wat zit er weer een boel tijd en werk in dat snappen de meeste mensen vaak niet

Taart Smakelijk is de naam

17 Laatst bewerkt door viaDaniëlle (27-01-2013 17:27)

Hoe ver zou het zijn Empe - Vianen? Jouw vullingen klinken zo lekker. Als je ze nu eens ook in mijn taarten stopt!

Ik vind de taart ook weer geweldig en strak.

18

Leuk zeg! Wat een werk! Ik "pin" hem even....leuk idee voor een jongenstaart.

This too shall pass!

19

:o  dankdank  :)   :Y

viaDaniëlle schreef:

Hoe ver zou het zijn Empe - Vianen? Jouw vullingen klinken zo lekker. Als je ze nu eens ook in mijn taarten stopt!

Een uurtje :Y
M'n man werkt in Utreg, moet hij een keer wat meenemen? O-)  ;)
Zijn helemaal geen ingewikkelde vullingen hoor, gewoon zelf maken :)

20

Hihi, strakke planning Carien!! Maar hij is mooi geworden hoor, knappe Eicher!! Ben zelf meer van de ouwe MFjes, ga je die ook een keer maken?  :D En lekker klinkt ie ook weer! Hoe verzin je dat toch telkens weer?

21

mooi carien  :Y  :Y  en lekker natuurlijk :P  :P

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

22

Vind jouw puzzelplaatjes altijd zo knap in elkaar zitten! Ik krijg mijn trekkers echt never nooit niet zo strak en gedetailleerd!!

23

Oude MFjes.... is dat een opdracht Eline? O-)  O-)  ;)  Ik vind Deutzjes van de jaren 50 eigenlijk mooier :Y Alhoewel, uit die tijd zijn ze allemaal mooi :)

Dankdank allemaal :)

24

Haha, nou wie weet voor onze volgende trouwdag! We hebben onze trouwfoto's bij ons MFje 35 gemaakt, en trouwens ook hele grappige in de grondbak van onze Renault, hahaha! Was sneller dan te voet in die onhandige trouwjurk over de hele boerderij te sjouwen...  :)

25

:D  :thumb: