Onderwerp: Ik ben zo blij, ik ben zo blij, met mijn nieuwe foto galerij!
Nou ja, dat rijmt iig leuk! Want eigenlijk ben ik blij met mijn hele website, die is namelijk NIEUW! En helemaal zelluf gemaakt, net als het ontwikkelen van de huisstijl. En dus ook een nieuwe avatar! Even wennen hoor... Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden! Laat ook vooral horen wat beter kan of anders moet, ik hoor het graag.
Ik ben ook benieuwd of hij een beetje snel laadt bijvoorbeeld. Wij internetten namelijk nog via de telefoonlijn bij gebrek aan kabel. En dat gaat heeeeel eeeeeeeerg laaaaangzaaaaaaam.... En of de fotogalerijen goed te zien zijn, en het vinden van de play knop niet irritant is... Ik heb inmiddels ook een backup HTML galerij achter de Flash galerij gezet, hopelijk kunnen de Ipad gebruikers nu wel de galerij zien. Iemand met een Ipad die dat voor mij wil uitproberen?
En als iemand weet hoe ik de fotogalerijen in de huisstijl van mijn website krijg, dan maak je mij HEEEEEEL erg blij! Of als iemand een bedrijfje kent die dit voor mij kan doen, hou ik me ook aanbevolen. Voor de computernerds onder ons: ik heb de site in DreamWeaver gebouwd, en de galerijen in Lightroom...
O ja, de site noemen is ook wel handig: www.dreamcakefactory.nl *proest*