1 Laatst bewerkt door Eline25 (25-01-2013 11:58)

Onderwerp: Ik ben zo blij, ik ben zo blij, met mijn nieuwe foto galerij!

Nou ja, dat rijmt iig leuk!  :lol: Want eigenlijk ben ik blij met mijn hele website, die is namelijk NIEUW! En helemaal zelluf gemaakt, net als het ontwikkelen van de huisstijl. En dus ook een nieuwe avatar! Even wennen hoor... Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden! Laat ook vooral horen wat beter kan of anders moet, ik hoor het graag.

Ik ben ook benieuwd of hij een beetje snel laadt bijvoorbeeld. Wij internetten namelijk nog via de telefoonlijn bij gebrek aan kabel. En dat gaat heeeeel eeeeeeeerg laaaaangzaaaaaaam.... En of de fotogalerijen goed te zien zijn, en het vinden van de play knop niet irritant is... Ik heb inmiddels ook een backup HTML galerij achter de Flash galerij gezet, hopelijk kunnen de Ipad gebruikers nu wel de galerij zien. Iemand met een Ipad die dat voor mij wil uitproberen?  :D

En als iemand weet hoe ik de fotogalerijen in de huisstijl van mijn website krijg, dan maak je mij HEEEEEEL erg blij! Of als iemand een bedrijfje kent die dit voor mij kan doen, hou ik me ook aanbevolen. Voor de computernerds onder ons: ik heb de site in DreamWeaver gebouwd, en de galerijen in Lightroom...

O ja, de site noemen is ook wel handig: www.dreamcakefactory.nl *proest*

2

Re: Ik ben zo blij, ik ben zo blij, met mijn nieuwe foto galerij!

Moet ik eerlijk zijn??

Wil je echt dat ik heeeeeel eerlijk ben?

Meid ik zie maar zelden zulke mooie 'visite kaartjes'
Wat een binnenkomer.. jouw site nodigt uit om te 'blijven'
De eerste oogopslag maakt nieuwsgierig naar de rest, en zet een hoge verwachting (die met jouw taarten ook uitkomt!)

:thumb:   :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Move to ~> WWW

Ga ik later vandaag je te gek gave hippe coole nieuwe site bekijken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Echt heel mooi gemaakt allemaal :Y  :thumb:

5

Mooie website.

Ik heb wel 1 tip: een toevoeging aan je afdeling workshops. het geven van een workshop in websites bouwen. hahahaha
gaaf joh.
Ik krijg het helaas nog niet zo mooi voor elkaar, maarja, mijn taarten zijn ook nog niet zo mooi.
Misschien toch ook maar eens kijken naar dreamweaver....

:thumb:  :thumb:  :thumb:

I may not be perfect, but i'm always me

Wauw wat een site!

I just love cake!
Groetjes Laura

7

Dat ziet er super uit! Complimenten daarvoor!  :Y
Bij mij laadt hij prima hoor, gaat snel. Ik kon alleen je galerij niet zien, maar dan moet ik eerst flash player installeren, mijn tablet is net gereset, en daar was ik nog niet aan toegekomen. Nu ga ik dat maar eens snel doen! Ik wil alle taarten zien!

8

Pooh schreef:

Move to ~> WWW

Ga ik later vandaag je te gek gave hippe coole nieuwe site bekijken.

Whoeps, sorry Yvette!

Wat een leuke reacties al zo op de vroege ochtend! Bedankt ladies  :Y  Enneh.... kritiek en op- en aanmerkingen zijn van harte welkom hoor!

9

hij is super mooi

10

ziet er prachtig uit.
:thumb:

ik wil ook een website maken ...maar heb totaal geen idee hoe of wat.
ben zo niet computer gestuurd .

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

11

Ziet er prachtig uit en laadt allemaal prima hoor! Goede snelheid.
Wat me wel meteen op viel is dat fotogalerij volgens mij gewoon één woord is.

Mooi gemaakt!

12

Vind hem helemaal super je nieuwe site, geen problemen met laden!! Prachtige huisstijl, overzichtelijk ingedeeld, helder geschreven, en natuurlijk schitterende foto's van al je creaties dus wat mij betreft helemaal top :Y !! Hij staat gelijk bij m'n favorieten  :thumb:  :thumb: !!!

13 Laatst bewerkt door hetliefstetaartje (23-01-2013 09:06)

Schitterende website.
Je kan inderdaad bij de workshop een kopje maken: website bouwen!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.facebook.com/HetLiefsteTaartje

14

Ik vind het super zo! Wat wil je nog anders aan de fotogallerij dan?

Respect trouwens dat je dit in dreamweaver gemaakt heb. Heb er voor school mee moeten werken en ik vond het een drama. Ik heb al 10 jaar ervaring met simpele sites bouwen, maar met dreamweaver was ik langer bezig dan wanneer ik het gewoon even zelf zou doen. :P

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

15

Bedankt Fruitcake! Ga het meteen aanpassen...

@elleoj, het is het enige programma wat ik heb, en HTML programmeren vanaf scratch heb ik niet zoveel ervaring mee. Maar het is niet het meest gebruikersvriendelijke programmeerprogramma nee....  :rolleyes: Heb ook wel hier en daar best ruzie gehad ermee hoor, bijvoorbeeld dus met die fotogalerijen... Ik zou graag de zwarte achtergrond (gedeeltelijk) vervangen door mijn huisstijl, en ik mis nu ook mijn navigatiebalk enzo. Nou ja, zo kan het ook wel, maar het kan mooier!  ;)

16

Hij is geweldig Eline, wat een mooie duidelijke overzichtelijke en snelle website!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

Eline25 schreef:

Bedankt Fruitcake! Ga het meteen aanpassen...

@elleoj, het is het enige programma wat ik heb, en HTML programmeren vanaf scratch heb ik niet zoveel ervaring mee. Maar het is niet het meest gebruikersvriendelijke programmeerprogramma nee....  :rolleyes: Heb ook wel hier en daar best ruzie gehad ermee hoor, bijvoorbeeld dus met die fotogalerijen... Ik zou graag de zwarte achtergrond (gedeeltelijk) vervangen door mijn huisstijl, en ik mis nu ook mijn navigatiebalk enzo. Nou ja, zo kan het ook wel, maar het kan mooier!  ;)

Nou, ik vind het superknap. Waarschijnlijk had ik na een middag prutsen de boel gefrustreerd afgesloten en een mooie Wordpress template geïnstalleerd. :P

Wat betreft die zwarte achtergrond; ik zie op google dat je in de indexfile die kleur moet kunnen aanpassen. Fotografen hebben graag een zwarte achtergrond omdat foto's dan mooier uitkomen. Dit forum is van de makers van Autoviewer: http://www.simpleviewer.net/forum/viewforum.php?id=22 daar kun je vast het antwoord vinden!

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

18

Bedankt Rianne!

@elleoj: bedankt voor de link, ik ga meteen even neuzen... Dat van die andere achtergrondkleur had ik ook al gevonden, maar ik wil graag de bruine achtergrond met roze stipjes erachter. En de navigatiebuttons enzo... Ben er nog niet achter hoe ik dat moet doen, maar ik ga gewoon verder neuzen, en anders laat ik het zo. Op zwart komt het idd wel mooi uit die foto's!  :Y

19

Ik heb een backup HTML galerij achter de Flash galerij gezet, hopelijk kunnen de Ipad gebruikers nu wel de galerij zien. Iemand met een Ipad die dat voor mij wil uitproberen?  :D

20

Yep ik kan nu op mijn Ipad gewoon de foto galerij bekijken, komt een regel onder te staan Klik hier voor de HTML versie van de foto galerij.

Super site overigens, een genot om op rond te kijken  :thumb:

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

21

Zelden zó'n mooie site gezien  :thumb:  :thumb:
Echt mn complimenten!

Euhmm, durf het bíjna niet te vragen....Maar maak je ook sites voor anderen, tegen betaling?

pluk de dag!

22

Huh, dat is raar... ik had net een heel berichtje voor je achtergelaten,
en nu is hij foetsie!

nog een keer dan maar

Vind je site helemaal top! Ziet er erg mooi, duidelijk en kleurrijk uit!
(moest lachen toen ik je site zag en de achtergrond,
ben zelf ook een site aan het bouwen, en heb ook een polkadot achtergrond, maar dan kleinere stippen, en andere kleuren)

De taarten zijn idd een lust voor het oog!

De site laad bij mij lekker vlotjes.

Over de galerij,
met de achtergrond springen de foto's er wel heel mooi uit,
maar snap dat je dezelfde achtergrond zou willen.
Helaas heb ik ook geen idee hoe dat moet.

(als ik overigens je perse een tip moest geven,
dan vind ik het altijd wel prettig als ik alle fotos in een overzicht kan zien,
en dan zelf kan kiezen welke ik aan klik om groot te zien.
Maar dat is een heel persoonlijke voorkeur)

Mag ik jou iets vragen?
Ik ben dus ook een site aan het bouwen
(al 2jaar af en aan :rolleyes:  :o , ben er niet zo bekend mee, en wel precies...)
en ik zou graag zo'n caroon achtig plaatje ontwerpen gebaseerd op mezelf met een taart....
Zoiets als wat jij hebt dus, maar dan toch ook heel anders.
Hoe, waar heb je dat gemaakt?
Ik kan het maar niet vinden.
Ja, ik kan wel kant en klare plaatjes op google vinden,
maar die wil ik niet gebruiken. (en mag denk ik ook niet)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!