Re: Lange Parade
erg leuke taarten!
je hebt twee taarten met zo'n golvende rand erbij staan, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?
krijg je dan twee lagen fondant bovenop of is daar een trucje voor?
Yep, 2 lagen fondant bovenop! Zoet, zoeter, zoetst 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lange Parade
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg leuke taarten!
je hebt twee taarten met zo'n golvende rand erbij staan, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?
Yep, 2 lagen fondant bovenop! Zoet, zoeter, zoetst 
Wat een heerlijke parade! 
erg leuke taarten!
Ja vroeg ik me ook af! Heb het al vaker bij taarten gezien en vind het zo'n leuk effect geven.
Maar ik vraag me inderdaad af hoe je het doet. Met name bij die eerste (roze met witte) taart is het zo'n mooi gelijkmatig golvende lijn, en mooi strak!
evelyn91 schreef:erg leuke taarten!
Ja vroeg ik me ook af! Heb het al vaker bij taarten gezien en vind het zo'n leuk effect geven.
Maar ik vraag me inderdaad af hoe je het doet. Met name bij die eerste (roze met witte) taart is het zo'n mooi gelijkmatig golvende lijn, en mooi strak!
Bedoel je dan het randje helemaal onderop de taart?
Allemaal erg leuk, moest wel lachen om de zwarte piet en het envelopje bij de i-phone, geweldig detail + mooi opgeloost! 
Allemaal erg mooi geworden!!
Erg leuke taartjes!
Prachtig!
Te gek. Vind de details op de telefoon heel leuk.
En ze zijn allemaal erg mooi!
Wat zijn ze prachtig allemaal. Hoe heb je bij dat eerste taartje het wit in die onderrand zo mooi glanzend golvend gekregen? Het lijkt wel satijnstof. Zo mooi, zou graag je antwoord ontvangen op mijn mailadres, vergeet hier altijd terug te kijken. En net zoals home MaAde zei, vaker posten, ze zijn geweldig om naar te kijken, ik wou dat ik al zo goed was.
Zou het kunnen dat, dat glanzende ontstaat door het aluminium folie onder de taart dat het licht weerkaatst?
Wow, mooie parade!
Wow super strak en mooie taarten!!
Hoe heb je de paddenstoelen taart gemaakt?
Heel erg mooie en inspirerende taarten! 
Heel fraai en dat eendje... verliefd gewoon!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lange Parade