26

Re: Lange Parade

evelyn91 schreef:

erg leuke taarten!

je hebt twee taarten met zo'n golvende rand erbij staan, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

krijg je dan twee lagen fondant bovenop of is daar een trucje voor?

Yep, 2 lagen fondant bovenop! Zoet, zoeter, zoetst  :P

Mijn creaties? Neem eens een kijkje op www.facebook.nl/taartvanbregje of www.taartvanbregje.nl

27

Mooie parade!

28

Wat een heerlijke parade! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

29

evelyn91 schreef:

erg leuke taarten!

je hebt twee taarten met zo'n golvende rand erbij staan, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

Ja vroeg ik me ook af! Heb het al vaker bij taarten gezien en vind het zo'n leuk effect geven.
Maar ik vraag me inderdaad af hoe je het doet. Met name bij die eerste (roze met witte) taart is het zo'n mooi gelijkmatig golvende lijn, en mooi strak!

Make cake, not war :)

30

Kenzoo schreef:
evelyn91 schreef:

erg leuke taarten!

Ja vroeg ik me ook af! Heb het al vaker bij taarten gezien en vind het zo'n leuk effect geven.
Maar ik vraag me inderdaad af hoe je het doet. Met name bij die eerste (roze met witte) taart is het zo'n mooi gelijkmatig golvende lijn, en mooi strak!

Bedoel je dan het randje helemaal onderop de taart?

Mijn creaties? Neem eens een kijkje op www.facebook.nl/taartvanbregje of www.taartvanbregje.nl

Allemaal erg leuk, moest wel lachen om de zwarte piet en het envelopje bij de i-phone, geweldig detail + mooi opgeloost! :Y

32

Allemaal erg mooi geworden!!

33

Erg leuke taartjes!

34

Prachtig!

35

Te gek. Vind de details op de telefoon heel leuk.
En ze zijn allemaal erg mooi!

36

Lablover schreef:

Wat zijn ze prachtig allemaal. Hoe heb je bij dat eerste taartje het wit in die onderrand zo mooi glanzend golvend gekregen? Het lijkt wel satijnstof. Zo mooi, zou graag je antwoord ontvangen op mijn mailadres, vergeet hier altijd terug te kijken. En net zoals home MaAde zei, vaker posten, ze zijn geweldig om naar te kijken, ik wou dat ik al zo goed was.

Zou het kunnen dat, dat glanzende ontstaat door het aluminium folie onder de taart dat het licht weerkaatst?

Made with love!

37

Wow, mooie parade!

38

Wow super strak en mooie taarten!!

Hoe heb je de paddenstoelen taart gemaakt?

Heel erg mooie en inspirerende taarten!  :thumb:

Heel fraai en dat eendje... verliefd gewoon!

Life is short, eat dessert first!
https://www.facebook.com/tantetaart.nl