Onderwerp: hoeveelheden achter op de funcake zak
hoi
ik ga voor het eerst met funcake bakken en achter op de zak staat bv 46 ml water hoe doe je dit? kan iemand mij helpen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoeveelheden achter op de funcake zak
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi
ik ga voor het eerst met funcake bakken en achter op de zak staat bv 46 ml water hoe doe je dit? kan iemand mij helpen
ik weeg het af op mijn (digitale) keukenweegschaal...
1 ml water is 1 gram............afwegen dus
dank jullie dames
...
Ik heb een injectiespuitje bij de apotheek gekocht (€0,25 geloof ik). Dat werkt preciezer dan afwegen omdat de meeste weegschalen wel een afwijking van 1 of 2 gram hebben.
Gewoon afwegen. Als je weegschaal een lichte afwijking heeft, heeft hij dat ook met de mix, dus geen probleem.
Ik gebruik een babyfles, die is ook goed af te lezen
Gewoon afwegen. Als je weegschaal een lichte afwijking heeft, heeft hij dat ook met de mix, dus geen probleem.
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in
Ik gebruik een spuitje.
Hoeveelheid water gewoon even afwegen inderdaad.
Ik gebruik meestal wel wat meer van de mix dan achter op de zak aangegeven staat, ik vind een hoog kapsel mooier. Mijn ervaring wanneer ik de hoeveelheden achter op de zak aanhoud, het kapsel minder hoog is dan ik graag wil. Als ik een 20cm bakblik gebruik neem ik dus iets meer (wel alles in verhouding houden dus) dan aangegeven voor een 20cm.
ik meet het helemaal niet af
doe gewoon een bodempje van het theeglas waar ik de eieren in heb gebroken.
of gewoon een scheutje uit kraan of waterkoker..
Ik gebruik meestal wel wat meer van de mix dan achter op de zak aangegeven staat, ik vind een hoog kapsel mooier. Mijn ervaring wanneer ik de hoeveelheden achter op de zak aanhoud, het kapsel minder hoog is dan ik graag wil. Als ik een 20cm bakblik gebruik neem ik dus iets meer (wel alles in verhouding houden dus) dan aangegeven voor een 20cm.
Dank je gr daisy
Ff spelen met de hoeveelheden dus hihihi thx
Als je 1 ei per halve liter inhoud van je bakblik aanhoudt en de daarbij behorende mix en water zit je altijd goed qua hoeveelheid om in vormen van 7,5 cm een mooi hoog biscuit te hebben.
Als je 1 ei per halve liter inhoud van je bakblik aanhoudt en de daarbij behorende mix en water zit je altijd goed qua hoeveelheid om in vormen van 7,5 cm een mooi hoog biscuit te hebben.
dank je addy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoeveelheden achter op de funcake zak