1

Onderwerp: Kopykake projector 300kx

Hallo,

Ik wil graag een kopykake projector! Kan het nergens vinden om te bestellen. Dus heb ik gemaild naar kopykake.
Kan hem bij hun bestellen met de juiste stekker en voltage.

Ga ik dus waarschijnlijk doen! Zijn er meer die zo een apparaat willen?
Scheelt natuurlijk enorm in verzendkosten als we het in 1 keer doen.
Weet nog niet wat de kosten zijn, daarvoor moet ze mij nog terug mailen. Ze kosten bij hun op de site 225,- dollar

Groetjes Rianne

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

2

Re: Kopykake projector 300kx

Oh! Ik heb in principe ook wel interesse :Y Hangt wel een beetje af van hoe groot zo'n apparaat eigenlijk is in verpakking en hoeveel het weegt, want uiteindelijk zal ie dan toch in mijn koffer mee naar Cyprus moeten ;)

Ik hou het dus met veel belangstelling in de gaten!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

- groepsbestellingen (ook uit het buitenland) mogen alleen na toestemming worden geplaatst en mogen alleen indien betreffende artikelgroep niet verkrijgbaar is bij de webshop.

:s

4

Ga je met dat soort bedragen ook geen problemen qua invoer en BTW krijgen? Wel een stoer ding trouwens ... ;)

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

5

Karin09 schreef:

- groepsbestellingen (ook uit het buitenland) mogen alleen na toestemming worden geplaatst en mogen alleen indien betreffende artikelgroep niet verkrijgbaar is bij de webshop.

:s

Ik kan me de vergissing wel voorstellen: het is toch nog geen groepsbestelling? 't Is nog maar een inventarisatie van belangstelling: valt di eer ook al onder? :)

Groetjes, Adrienne

6

Daar ga je waarschijnlijk wel invoer en btw kosten over betalen ja aangezien het uit het buitenland komt. Ik geloof alles boven de 40 euro (Uit mijn hoofd, kan meer zijn, kan ook iets minder zijn.) Wordt vaak belasting e.d. over ingevoerd. Kan het fout hebben, maar ik had ook iets t.w.v 145 euro (Getaxeerd door de douane, mijn cricut cake) laten inkomen en kreeg heel blij een brief of ik even 40 euro wou betalen voor invoer en btw kosten.
Heb het even gauw opgezocht:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan € 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan € 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten). Als de waarde van de zending hoger is dan € 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.
* U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

7 Laatst bewerkt door Tamataartje (16-01-2013 18:18)

Hij is ook in NL verkrijgbaar: http://www.harolds.nl/p/airbrush/tekenp … kopykake_1 of is dit niet helemaal wat je bedoelde?  :o

8

Hoi tamataartje,

Dit is een andere projector,
Die ik wil heeft een cooling fan waardoor je producten niet warm worden.
Heb nog niet daar geïnformeerd of ze deze ook kunnen bestellen.
Maar denk dat ik zo waarschijnlijk goedkoper uit ben

Ik hou er wel rekening mee dat ik er belasting over moet betalen,
Is niet meer dan logisch omdat je de belasting in Amerika weer niet hoeft te betalen

9

Oke, heb mail terug gekregen. Als ik er 1 bestel ben ik ben ik 355,- kwijt ( als ik het goed uitgerekend heb met invoerrechten en btw).
Als ik er 6 bestel kom ik op 275,- euro uit!
Dus dat scheelt wel, nu alleen nog 5 mensen vinden die hem ook graag willen, komt er natuurlijk nog wel verzendkosten in Nederland bij of je moet hem afhalen in Lelystad

10 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (19-01-2013 21:43)

Ik vind het een erg leuk ding, maar wel ontzettend duur...

hoe zit het trouwens met reserve lampen, hebben die een gewone schroefdraad/fitting ? In Amerika zijn de standaardmaten E26, E17, E12 en E10,  in NL E14 en E27

...en er moet ook nog een stroomomvormer bij...

I never met a calorie I didn't like....

11

Nee hoor, hij komt met een Europese stekker en 220 volt.
Lampen weet ik niet maar dat zijn dezelfde als die in een gewone projector gaan en die worden wel in Nederland verkocht, dus denk dat je daar de lampen kan kopen, weet wel dat er halogeen in gaat.

Kan wel even mailen hoor over de lampen.

Tis idd een duur ding, staat dan ook al 2 jaar op mijn verlanglijstje en dacht nu ga ik het eens uitzoeken

Groetjes Rianne

Ok, het in ieder geval een voordeel dat hij gewoon 220V is

:think: maar is ie dan nergens in europa standaard te koop?

I never met a calorie I didn't like....

13 Laatst bewerkt door Brwie (19-01-2013 22:21)

Misschien kan je met mijn berichtje nog wat extra moeite besparen... Ik heb een jaar geleden ook een zending met een aantal machines over laten komen uit Amerika. Veel goedkoper! Achteraan gebeld hoe het zat met importkosten, btw, douane, et cetera. Er werd mij verzekerd dat ik alle kosten op een rij had. Zending besteld en snel geleverd. Alles prima in orde! Drie maanden later viel er een dikke envalop op de deurmat. Douanekosten. Dus toch! Kort gezegd komt het erop neer dat je uiteindelijk een evenredig bedrag kunt betalen als wat je denkt te besparen. De douane bekijkt wat je hier in Nederland voor een soortgelijk product zou moeten betalen en daarvoor krijg je een aanslag. Zo is het mij toen telefonisch verteld. Gelukkig heeft het me niet nog meer gekost als wat ik hier betaald zou hebben. Maar de moeite waard om het zover weg te bestellen was het ook zeker niet...

14

Brwie schreef:

Misschien kan je met mijn berichtje nog wat extra moeite besparen... Ik heb een jaar geleden ook een zending met een aantal machines over laten komen uit Amerika. Veel goedkoper! Achteraan gebeld hoe het zat met importkosten, btw, douane, et cetera. Er werd mij verzekerd dat ik alle kosten op een rij had. Zending besteld en snel geleverd. Alles prima in orde! Drie maanden later viel er een dikke envalop op de deurmat. Douanekosten. Dus toch! Kort gezegd komt het erop neer dat je uiteindelijk een evenredig bedrag kunt betalen als wat je denkt te besparen. De douane bekijkt wat je hier in Nederland voor een soortgelijk product zou moeten betalen en daarvoor krijg je een aanslag. Zo is het mij toen telefonisch verteld. Gelukkig heeft het me niet nog meer gekost als wat ik hier betaald zou hebben. Maar de moeite waard om het zover weg te bestellen was het ook zeker niet...

Maar iets soortgelijk is er dus niet te koop in Nederland! Wel projectors maar niet met een cooling fan waardoor je product niet warm wordt! Deze is speciaal voor voedsel. Mocht wel iets soortgelijks weten dan wil ik dat graag weten, vind het een stuk makkelijker om in Nederland te bestellen

15

Jawel hoor, zoek maar eens op 'episcoop'. Dat is een tekenprojector, ook verkrijgbaar met koeling en op een statief. De prijskaartjes die eraan hangen zijn helaas ook behoorlijk. Maargoed, de kopykake kost ook behoorlijk wat! Misschien biedt google nog meer uitkomsten... Koekjes decoreren schijnt behoorlijk lastig te zijn met zo'n projector omdat je je hand maar op één bepaalde manier kunt houden, anders blokkeert je schaduw de tekening. En het koekje even draaien om een lijntje anders te spuiten kan ook niet... Lastig hoor, als het wel goed zou werken, zou ik ook een projector aan willen schaffen (uiteindelijk, ooit).

16

Bedankt ga even googlen

17

Goed nieuws!
Ik kan hem bij Harolds bestellen!
De kosten zijn 250,-
Dus als je hem wilt, even mailen naar Harolds en dan kunnen ze hem voor je bestellen!

Groetjes lizzie

18

Oh, da's zeker mooi!  :thumb:

Groetjes, Adrienne

Misschien stomme vraag...maar wat is het precies? :lol:

20

Simpeltaartje schreef:

Het is een tafelprojector, daarmee kan je plaatjes rechtstreeks op je taart, koekje of ander werkstuk projecteren. Met een fan waardoor je product koel blijft

En dan kan je dus beter schilderen, puzzelen enz? ( ja sorry kwartje valt erg laat haha)

22

lizzie schreef:
Simpeltaartje schreef:

Het is een tafelprojector, daarmee kan je plaatjes rechtstreeks op je taart, koekje of ander werkstuk projecteren. Met een fan waardoor je product koel blijft

ik ben dus echt blond.maar je projecteert ze op je taart met? inkt? laser? naaldjes? :o

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

23

Simpeltaartje schreef:

En dan kan je dus beter schilderen, puzzelen enz? ( ja sorry kwartje valt erg laat haha)

bij mij valt nog niks  :o

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

24 Laatst bewerkt door lizzie (23-01-2013 22:53)

Je krijgt de afbeelding dan te zien op je koekje( ten
minste, daar ga ik hem voor gebruiken) en dan kan je de afbeelding overtrekken op je koekje.
Nu moet ik een template maken, een transfer maken op papier en hem daarna proberen zonder breken op je koekje te krijgen, tevens moet ik een tweede en soms derde mal maken voor de meerdere lagen in een tekening, bijvoorbeeld Bumba, ik kan het hoofd en hoedje maken, daarna moet ik gokken waar de ogen zitten of een mal maken( dit is een heel simpel voorbeeld).met de projector niet omdat het plaatje altijd compleet blijft
Zelfde met monogrammen van bijvoorbeeld trouwkaarten, doe de kaart erin, je krijgt je plaatje op het koekje

Hoop dat je het nu snapt, anders even op you tube zoeken, vind je diverse voorbeelden,
Groetjes Rianne

25

From the master herself:

http://sweetopia.net/2010/06/decorating … projector/

:)

Groetjes, Adrienne