Onderwerp: Get in de bowl...
Dit M&M taartje gemaakt voor mijn mannetje die vandaag zijn verjaardag viert.

Chocoladebiscuit met chocoladevulling overgoten met ganache en afgewerkt met kitkat en m&m's..
Een echt chocobommetje!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Get in de bowl...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit M&M taartje gemaakt voor mijn mannetje die vandaag zijn verjaardag viert.

Chocoladebiscuit met chocoladevulling overgoten met ganache en afgewerkt met kitkat en m&m's..
Een echt chocobommetje!!
Leuk zeg! En volgens mij erg lekker 
o, wat is die leuk! en het klinkt ook heerlijk
. die zou ik ook graag maken voor mijn man, ook een echte m&m freak. mag ik vragen hoe heb je het m&m mannetje gemaakt hebt?
o, wat is die leuk! en het klinkt ook heerlijk
. die zou ik ook graag maken voor mijn man, ook een echte m&m freak. mag ik vragen hoe heb je het m&m mannetje gemaakt hebt?
Het M&M mannetje heb ik gemaakt van fondant!
renata2 schreef:o, wat is die leuk! en het klinkt ook heerlijk
ja, maar hoe
? hoe maak je de mond, de handen etc? is het hoofdje een grote brok fondant of valt het wel mee? heb weinig boetseerervaring, vandaar... 
o ja, hoe groot is jouw taart?
majelleke schreef:renata2 schreef:o, wat is die leuk! en het klinkt ook heerlijk
ja, maar hoe
? hoe maak je de mond, de handen etc? is het hoofdje een grote brok fondant of valt het wel mee? heb weinig boetseerervaring, vandaar...
o ja, hoe groot is jouw taart?
O, haha dan had ik het verkeerd begrepen.
Het taartje is 15 cm..
Ben begonnen met het hoofd / lijf in de juiste verhouding te maken met een bal fondant (iets groter dan een ei) De mond heb ik gemaakt door er met een baltool een kuil te maken en vandaar uit een mond geboetseerd. Daarin nog een beetje zwart om diepte te krijgen. Ogen uit wit gesneden en half daarop nog een balletje rode fondant plat geknepen om oogleden te maken. dan de pupil zwart met wit puntje.. En de wenkbrauwen gemaakt van 2 kleine worstjes zwart. Armen en benen: worstjes gerold en in 4 gelijke stukken gesneden. Voetjes en handjes geboetseerd en alles aan elkaar gelijmd.
Ik hoop dat het beetje duidelijk is..
Heel erg leuk!!!
renata2 schreef:majelleke schreef:Het M&M mannetje heb ik gemaakt van fondant!
ja, maar hoe
o ja, hoe groot is jouw taart?O, haha dan had ik het verkeerd begrepen.
Het taartje is 15 cm..Ben begonnen met het hoofd / lijf in de juiste verhouding te maken met een bal fondant (iets groter dan een ei) De mond heb ik gemaakt door er met een baltool een kuil te maken en vandaar uit een mond geboetseerd. Daarin nog een beetje zwart om diepte te krijgen. Ogen uit wit gesneden en half daarop nog een balletje rode fondant plat geknepen om oogleden te maken. dan de pupil zwart met wit puntje.. En de wenkbrauwen gemaakt van 2 kleine worstjes zwart. Armen en benen: worstjes gerold en in 4 gelijke stukken gesneden. Voetjes en handjes geboetseerd en alles aan elkaar gelijmd.
Ik hoop dat het beetje duidelijk is..
thanx! altijd fijn om te lezen
bedankt voor de uitleg
Echt super 
En gefeliciteerd met je mannetje.
Dankjewel allemaal.. De taart was zo op!

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Get in de bowl...