Onderwerp: kan je in een pop cake machiene ook poffertjes bakken?
kan je in een pop cake machiene ook poffertjes bakken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » kan je in een pop cake machiene ook poffertjes bakken?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan je in een pop cake machiene ook poffertjes bakken?
Nou, volgens mij niet. Ik heb ze allebei. De kuiltjes in een poffertjespan zijn veel ondieper en wijder dan de halve bolletjes van de cakepopmachine. Ik weet ook niet of de temperatuur wel gelijk is van beide apparaten. Ik zou het niet doen in ieder geval.
Ik zou het niet doen.
oke bedankt voor de tip meer reakties zijn altijd welkom!!!
Je kunt het toch gewoon proberen, hoeveel kost een pak poffertjesmix met wat ingrediënten nou....
Lijkt mij dat het wel moeten lukken, als je er ook oliebollen in kunt bakken
Ik denk ook dat het wel kan. Heb zelf al oliebolletjes erin gemaakt en die waren prima!
ik zou het zelf niet doen. Worden dan ook wel ieniemienie poffertjes ook en volgens mij zijn de kuiltjes te diep..
Maar inderdaad, er is maar 1 manier om daar achter te komen dus pak poffertjesmix en gaan maar ... laat je dan wel weten of het is gelukt?
ik zou ook wel willen weten of het lukt of niet
laat je het resultaat weten als je het geprobeerd hebt ?
maar ze hoeven toch niet de vorm van poffertjes te hebben? Ronde balletjes met de smaak van poffertjes, ik zou ze wel lusten hoor!
maar dan zijn het geen poffertjes meer die horen plat te zijn met boter en suiker ... call me old fashioned
maar dan zijn het geen poffertjes meer die horen plat te zijn met boter en suiker ... call me old fashioned
Mmmm, nou heb ik zin in poffertjes!!
Think outside of the box!
Suuske schreef:maar dan zijn het geen poffertjes meer die horen plat te zijn met boter en suiker ... call me old fashioned
Think outside of the box!
Weet ik ... maar sommige dingen moeten gewoon "in the box" blijven . Zo zijn pannenkoeken rond en NIET vierkant, en zijn poffertjes plat. Kan er niets aan doen .
Noemen we ze poppertjes en je zou ze ook nog met iets kunnen vullen (stukje appel met kaneel of chocolade) dan is het gewoon een hele nieuwe uitvinding. Ik ben zo benieuwd of het lukt.
Ik ben heel benieuwd of het lukt. Klinkt gevaarlijk lekker!
bedankt voor alle leuke reacties ga het binnen kort proberen!!!!
Vele hebben de olibollen erin gebakken, waren dan ook niet poffertjes proberen?
Noemen we ze poppertjes en je zou ze ook nog met iets kunnen vullen (stukje appel met kaneel of chocolade) dan is het gewoon een hele nieuwe uitvinding. Ik ben zo benieuwd of het lukt.
Poppertjes! Wat een leuke naam, hoe kom je erop!
ja hoor dat kan wel, ben ze nu aan het maken en de 1ste portie is heerlijk zal nog een foto straks ff plaatsen
ik vroeg me trouwens af nu het kan met poffertjes zou het ook met pannekoekenmeel kunnen,
maar zou je ook brooddeeg erin kunnen doen???
ja hoor dat kan wel, ben ze nu aan het maken en de 1ste portie is heerlijk zal nog een foto straks ff plaatsen
Heb je al een foto geplaatst? Het lijkt mij idd heerlijk...
nee nog nie doe ik van de week, maar ze vullen behoorlijk en ik was toch wel 1,5 uur bezig met die dingen dat viel echt tegen!
nee nog nie doe ik van de week, maar ze vullen behoorlijk en ik was toch wel 1,5 uur bezig met die dingen dat viel echt tegen!
Hoeveel beslag had je per stuk gebruikt? En hoe lang had je ze erin?
ik had ze eerst tot de rand gedaan, maar ik heb ze erin gedaan met een soeplepel en daar knoeide ik wel mee waardoor het beslag overal op dat ding lag dus kreeg soms bolletjes met wat eraan, en sommige bolletjes werden niet helemaal bol, maja als dit wel zo was, en ik moest ze omdraaien (doe ik met 2 lepeltjes) dan drukte ik ze nog ietsje in.
Ik heb ze er 4 min, en daarna iets van 3 min. zelfde tijd als oliebollen
En heb het pak van de Plus eigen merk gebruikt, maar omdat het beslag heel dun is, knoeide ik sneller dan wanneer het zoals bij cake dikker is.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » kan je in een pop cake machiene ook poffertjes bakken?