Onderwerp: Een Taart met voorspoedig verloop wat uitliep op een ramp !!!!!!
De dochter van mijn vriendin werd op 9 januari 1 jaar. Ik had aangeboden als kado om een taart te maken en we waren het er over eens dat het een taart moest worden van Baby Minnie Mouse
Alles lukte eigenlijk heel goed, de taart gevuld met zwitserse room en aardbeien compot. Bekleden viel ook best mee en de Baby Minnie redelijk gelukt, heb het hoofd wel paar keer over nieuw gedaan maar op een gegeven moment dat ik nu is klaar tot hier en niet verder. Had ik de taart mooi inpakt en in een boodschappen kratje gezet en opgevuld met kussentjes er naast en ik dus naar beneden,1e trap af geen probleem en 2e trap naar de buiten deur komt er een bezorger van DHL binnen en loopt de taart uit mijn handen grrrrrrrrrrr heb die man een schop tegen zijn benen gegeven hihihihi.
Nou ik naar boven en de taart was nog redelijk te herstellen maar had wel het idee het mooie is er af. Mijn vriendin was gelukkig toch blij met de taart. Kon die vent wel killen stormde zo de trap op en keek dus echt niet uit !!!! De taart was gelukkig toch nog een succes. De foto´s zijn nu ook niet erg mooi omdat wij dachten doen dat bij haar thuis grrrrrr.

)