1

Onderwerp: Een Taart met voorspoedig verloop wat uitliep op een ramp !!!!!!

De dochter van mijn vriendin werd op 9 januari 1 jaar. Ik had aangeboden als kado om een taart te maken en we waren het er over eens dat het een taart moest worden van Baby Minnie Mouse

Alles lukte eigenlijk heel goed, de taart gevuld met zwitserse room en aardbeien compot. Bekleden viel ook best mee en de Baby Minnie redelijk gelukt, heb het hoofd wel paar keer over nieuw gedaan maar op een gegeven moment dat ik nu is klaar tot hier en niet verder. Had ik de taart mooi inpakt en in een boodschappen kratje gezet en opgevuld met kussentjes er naast en ik dus naar beneden,1e trap af geen probleem en 2e trap naar de buiten deur komt er een bezorger van DHL binnen en loopt de taart uit mijn handen grrrrrrrrrrr heb die man een schop tegen zijn benen gegeven hihihihi.

Nou ik naar boven en de taart  was nog redelijk te herstellen maar had wel het idee het mooie is er af. Mijn vriendin was gelukkig toch blij met de taart. Kon die vent wel killen stormde zo de trap op en keek dus echt niet uit !!!! De taart was gelukkig toch nog een succes. De foto´s zijn nu ook niet erg mooi omdat wij dachten doen dat bij haar thuis grrrrrr.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7J4ZZ7QD-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QBU3PNC7-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EOSAQALK-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6WWKFLQX-D.jpg

2

Re: Een Taart met voorspoedig verloop wat uitliep op een ramp !!!!!!

wat een pech
maar ik zie er niets van hoor
ik zie een hele leuke taart  :thumb:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

coconuts schreef:

wat een pech
maar ik zie er niets van hoor
ik zie een hele leuke taart  :thumb:

dank je wel hoor

4

Als mijn eerste stapeltaart er zo uit zou zien ben ik al helemaal gelukkig.... mijn dochter wordt 10 februari 1jaar. Spannend dus of de taart llukt bij mij..

Gewoon mooi en niks mis mee

Ik vind hem mooi hoor!
Het enige puntje van kritiek wat ik heb, is dat ik het jammer vind dat je taarten niet allemaal even hoog zijn. Maar verder top gedaan!
En dat je die vent een schop hebt verkocht is wel zijn verdiende loon hihihi. Laat het mijn zwager maar iet horen, die werkt voor ze... Heb niet gehoord dat ie een schop heeft gekregen whaaahahahaha. Zou toevallig zijn!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

IngridV_1973 schreef:

Ik vind hem mooi hoor!
Het enige puntje van kritiek wat ik heb, is dat ik het jammer vind dat je taarten niet allemaal even hoog zijn. Maar verder top gedaan!
En dat je die vent een schop hebt verkocht is wel zijn verdiende loon hihihi. Laat het mijn zwager maar iet horen, die werkt voor ze... Heb niet gehoord dat ie een schop heeft gekregen whaaahahahaha. Zou toevallig zijn!

Ja heb je helemaal gelijk in met de taarten maar de bovenste is een dummie om te bewaren en had geen andere hoogte, had gewoon ff een andere moeten halen

7

[MOVE] -> stapeltaarten (3D is deze taart namelijk niet  ;) )

8

Jammer van je botsing, maar hij is nog steeds mooi hoor!

Hoe heb je die grote 1 gemaakt? Wat zit erin? Ziet er leuk uit  :)

postduif schreef:

Jammer van je botsing, maar hij is nog steeds mooi hoor!

Hoe heb je die grote 1 gemaakt? Wat zit erin? Ziet er leuk uit  :)

Die grote 1 is van fondant met tylose gtemaakt en een paar ijzerdraadjes er in en een paar dagen laten drogen dus die was goed hard

10

ik zie de schade niet
gelukkig alles nog goed gekomen