Hoi Marielle,
Wat leuk, ik heb vorig jaar voor haar eerste verjaardag ook een lieveheersbeest gemaakt als meptaartje. Ze heeft er alleen maar de hele dag vol verwondering naar gekeken en is uiteindelijk heeeel voorzichtig aan een randje gras begonnen. De taart heeft nog 3 weken in de keuken gestaan en is toen de prullenbak in gegaan! Ze vond hem zo mooi! Is best goed te maken maar begin op tijd! Ik zat tot midden in de nacht nog te freubelen
Ik had ook cupcakes gemaakt met roze frosting en daarop fotootjes van mijn dochter. Die kun je op eetbaar papier of fondant/icing laten printen. Was erg leuk!
Nu moet het een Peppa Pig taart worden. Wij komen uit Engeland en daar is Peppa Pig erg populair. Ook mijn dochter is er verzot op! Ik heb al een familie Pig geboetseerd, best aardig gelukt al zeg ik het zelf! Nu wil ik dus nog een stapeltaart maken en ze daar op zetten met nog wat extra decoratie zoals haar naam enzo. Lijkt me moeilijk! Ik ben namelijk heel slecht in het bekleding van taarten. En nogal huiverig voor invriezen dus durf ook niet lekker op tijd te beginnen.
Maar goed, een heel verhaal, er komt nogal wat kijken bij zo'n kinderverjaardag!
Jij ook veel succes! Wanneer is de grote dag?