1

Onderwerp: Welke oven is goed vd Ikea?? Hebben jullie tips?

Wij zijn druk bezig met n nieuwe keuken. Zijn nu met de 3D tekening bezig vd Ikea waar we de keuken willen gaan kopen.

Wie heeft er ook een keuken bij de Ikea gekocht en heeft voor mij tips en ideeen over bv de oven (ivm het vele bakken ;) ) maar wat voor n apparatuur heb je nog meer (merk) en ben je tevreden?

Alle tips en ideeen zijn welkom!
Alvast bedankt!! :thumb:

2

Re: Welke oven is goed vd Ikea?? Hebben jullie tips?

ik heb al jaren de framtid OV9 en ik vind hem super!

3

[MOVE] -> keuken-apparatuur

4

In je andere topic heb ik gereageerd met een linkje welke oven ik heb.

Christine.

5

framitd 0V9 hebben ze niet meer..  de laatste werden net voor kerst bij de flundra verkocht.

Ik heb net een keuken besteld bij IKEA.  Vergelijkbaar met de framtid 0V9 was er niet. De goedkoperen voldeden niet aan mijn eisen dus het is geworden...  (zoekt offerte op) ow... staat er niet op  :x   We hebben deze ook al vooruit gekocht in Plundra. Was dan 100 euro goekoper.  Ga even op zoek naar naam van oven.   Is in ieder geval met stoomfunctie

6

ze hebben nieuwe reeks ovens , die framtid 0v9 met pizzafunctie is prima voor taarten te bakken , dat is nu deze geworden ;

RAFFINERAD
Heteluchtoven 379,-

gewoon op afdeling goed laten informeren, erbij zeggen dat je veel taart bakt , komt t helemaal goed ( ik werk ook bij ikea en ben een keuken aan het kopen. )

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

Ik heb een, wat nu heet, Raffinerad met stoomfunctie. Die wordt helaas niet meer verkocht. Een ideaal ding, voor koken én bakken.
Zet wel de eerste keren wel een oventhermometer in de bakruimte. Deze oven is veel heter dan mijn oude oven. Verder wordt deze oven onderin warmer dan bovenin.
Ik weet het, dat klopt niet met alle natuurkundige wetten. Ik denk dat het aan de plaats van de ventilator ligt.

Twee keer knippen, nog te kort.

8

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een oven met 1600 watt of 220 watt  :/

9

Oeps.....

Sorry.... ben nog een groentje, heb mijn vraagje per ongeluk verkeerd geplaatst  :o