Re: kitchenaid versus kenwood??????
heb je er DRIE?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » kitchenaid versus kenwood??????
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heb je er DRIE?
Ik ben gisteren nog bij elektrohandel vandenborre geweest en navraag gedaan over K.A versus kenwood en vertelde haar de ik ongeveer ee half jaar geleden een kenwood gekocht had bij hun en zeer tevreden ben over het toestel maar toch ook de K.A wilde odat ik deze zo mooi vond.Ik vroeg haar eerlijke mening want ik wil de K.A toch kopen welke de sterkste van beide was en ze zei zonder aarzelen de "KENWOOD" en dat dat van die overbreng van de motoren bovenaan( K.A) en de motor van de kenwood die trouwens zijn motor zowel bovenaan heeft als in de zijkant , dus de kenwood hoeft niet harder te werken om zijn kracht over te brengen , maaaaaaaaaaaaar zei ze de K.A is een prima toestel
ik ben eruit, ik heb de sint en kerstman een briefje gestuurd en gevraagd of ik een KA mag voor sint kerst mijn verjaardag en alvast voor mijn afstuderen over 3 maanden (alks het goed is) en het mag... als ik klaar ben dan krijg ik hem, tot die tijd dus nog even "afzien "met mijn keukenmixer en hard werken om ook meteen af te studeren, en nee de studiekeuze heeft helemaal niets met taarten te maken, maar manlief vindt een mooi kado voor 4,5 jaar hard werken
nu nog bekijken welke KA....
Heb de k.a gekregen en ben er helemaal happy mee!!,
Mijn lief heeft er vorige week een gekocht voor ons nieuwe huis. Helaas is het nog wachten op de nieuwe keuken! Maar ik droom van mijn KA
Gefeliciteerd en heel veel bakplezier!
Ik heb ze alle 2 en moet eerlijk bekennen de ik van mijn kitchenaid houd , ze staat zo mooi te pronken in mijn keuken en heeft zo'n zacht geluid als ze draait , maar eerlijk is eerlijk......voor het zwaardere werkt gaat er niets boven de kenwood
Voor mij is het dilemma opgelost, bleek dat de ouders van mijn schoonbroer nog een Kenwood 800 nog wat in de kast hadden staan die ze niet gebruikten... En die heb ik zomaar gekregen!!! heerlijk, maar wel erg lawaaierig
Gefeliciteerd en heel veel bakplezier!
Dank je... helemaal fan!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » kitchenaid versus kenwood??????