51

Re: Wel cakepopmaker.. niet cakepopmaker..

hmm, tja ik ben gaan twijfelen of ik ze wel moet kopen, want ik maak ze toch niet zo vaak

dus denk dat ik nog ffies w8 en dan koop ik wel oliebollen bij de bakker ofzo

52

Wat staat er?

Ik heb trouwens de cakepopmaker van de Blokker gekocht afgelopen maandag:)
Ik had hem eerst van iemand anders te leen voor de oliebollen te maken, en mijn zoontje vond het zo leuk dat ik hem maar wel heb gekocht.

53

Ik hoop m volgende week binnen te krijgen!
Mijn vriend heeft hem op zijn werk besteld :D

.. Want taart kan altijd!!

54

Ik was vandaag naar de Action en was er al bang voor, maar nee helaas er stonden er geen meer.
Is natuurlijk een hele leuke prijs.

Ik heb ook van die platen voor in de oven die vind ik ook geweldig en dan heb je ook een behoorlijke cakebal.
Erg tevreden mee.

Die van de Action zijn dan erg mini maar wel leuk voor tussendoor en kaneelballetjes.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

55

Mocht je nog twijfelen: misschien heb je wat aan mijn bijdrage.

Ik heb geen cakepopmaker. Gewoon omdat ik geen zin had om nóg een apparaat aan te schaffen. (naast tosti-apparaat, mixer, keukenmachine, broodrooster, blender etc.)
Ik kreeg voor Sinterklaas het boekje van de Xenos over cakepops en toen pas zag ik dat het officieel eigenlijk zonder apparaat gemaakt wordt. Mijn eerste probeersel was een chocoladecake, verkruimelen, botercreme erbij en een sinaasappel-candymeltlaagje er omheen. Heerlijk zijn ze! De reacties die ik krijg zijn ook enthousiast. Juist door die smeuige binnenkant.
Ik geef wel toe: het is wel erg bewerkelijk. Maar ook mét apparaat zou ik niet wekelijks cakepops maken. Als je dat wel wilt, is het idd misschien wel aan te raden.

56

de bakplaten van de Hema zijn hier in de uitverkoop voor EUR 15.00