Onderwerp: Vraagje kitchenaid....
In de kitchenaid artisan .....
Hoeveel kan deze maximaal aan is het 1kg bloem + nog andere ingredienten of is 1kg alles bijeen????
Ik hoop dat de vraag duidelijk is
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Vraagje kitchenaid....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In de kitchenaid artisan .....
Hoeveel kan deze maximaal aan is het 1kg bloem + nog andere ingredienten of is 1kg alles bijeen????
Ik hoop dat de vraag duidelijk is
volgens mij is het 1 kg bij elkaar, maar ligt er ook een beetje aan wat je gaat maken.
Als ik brood maak is 650 gram bloem maximaal. Met de boter, suiker en melk kom ik op iets meer dan 1kg ingrediënten.
Volgens mij 1 kg aan alleen bloem.
http://www.kitchenaid.be/app.cnt/ka/nl_ … ixtilthome
Volgens mij 1 kg aan alleen bloem.
http://www.kitchenaid.be/app.cnt/ka/nl_ … ixtilthome
Sorry, als je op de link klikt, even doorklinken naar " vergelijke met de 6,9 liter" en dan krijg je een mooi overzichtje met wat ze beide aankunnen. Succes!
Als ik een biscuitmix maak voor een taart met 10 eieren enz dan heb ik bij elkaar 1200 gr en dat kan die makkelijk aan.
groetjes marije
Heb ff in m'n gebruiksaanwijzing gekeken en er staat:
"Gebruik NOOIT recepten die meer dan 870 g universeel meel of 810 g volkorenmeel nodig hebben, bij het maken van deeg met een multifunctionele keukenrobot met kantelbare kop van 4,25 liter.
Gebruik NOOIT recepten die meer dan 1 kg universeel meel of 810 g volkorenmeel nodig hebben, bij het maken van deeg met een multifunctionele keukenrobot met kantelbare kop van 4,8 liter."
Naast de 870 g universeel meel of 1 kg universeel meel kun je volgens mij dus nog andere ingrediënten erbij doen. Wat ik had begrepen is dat het er vooral om ging dat je er niet meer meel in moet doen, omdat het dan te zwaar wordt voor de machine. Andere producten kunnen er nog wel bij.
Heb ff in m'n gebruiksaanwijzing gekeken en er staat:
"Gebruik NOOIT recepten die meer dan 870 g universeel meel of 810 g volkorenmeel nodig hebben, bij het maken van deeg met een multifunctionele keukenrobot met kantelbare kop van 4,25 liter.
Gebruik NOOIT recepten die meer dan 1 kg universeel meel of 810 g volkorenmeel nodig hebben, bij het maken van deeg met een multifunctionele keukenrobot met kantelbare kop van 4,8 liter."Naast de 870 g universeel meel of 1 kg universeel meel kun je volgens mij dus nog andere ingrediënten erbij doen. Wat ik had begrepen is dat het er vooral om ging dat je er niet meer meel in moet doen, omdat het dan te zwaar wordt voor de machine. Andere producten kunnen er nog wel bij.
Bedankt allemaal,
Ja Maaike dat had ik ook gelezen in het boekje (maar ik vind dat er echt niet veel uitleg instaat) , waar ik niet aan uit kon was "is dat nu alleen meel/bloem (waar je totaal niets mee bent hé , met bloem alleen ), of mag daar dan nog de rest bij..... water , gist e.d ....
Ben intussen zelf al aan het aftasten hoeveel ze aankan , maar het zou beter zijn mocht er een duidelijke beschrijving bij zitten.
En ik had gehoopt dat er dames waren die me konden vertellen hoeveel biscuit/eieren ze erin kwijt kunnen en voor diegene die brood bakken hoeveel bloem
Ik denk dat het ook wel afhankelijk is van wat je maakt. Brooddeeg is veel stugger dan cakebeslag. De machine zal daar dan, ook op lage snelheid, meer moeite mee hebben.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Vraagje kitchenaid....