Onderwerp: Glanzende, ijsblauwe opgespoten, winterse cupcakes
Nog even wat lekkers gemaakt voor vanvond tussen de oliebollen door. Vanille cupakes opgespoten met merengue creme:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Glanzende, ijsblauwe opgespoten, winterse cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nog even wat lekkers gemaakt voor vanvond tussen de oliebollen door. Vanille cupakes opgespoten met merengue creme:
Mooi hoor, en wat een prachtige kleur blauw.
Veel plezier vanavond!
Eigenlijk heel eenvoudig, maar super mooi. Die toef met het hertje is echt té schattig gewoon..... Komt natuurijk ook omdat het zó super gefotografeerd is!!!! Mag ik vragen welk recept je hebt gebruikt voor de meringue creme??!!
Eigenlijk heel eenvoudig, maar super mooi. Die toef met het hertje is echt té schattig gewoon..... Komt natuurijk ook omdat het zó super gefotografeerd is!!!! Mag ik vragen welk recept je hebt gebruikt voor de meringue creme??!!
Dank jullie wel voor de reacties Het is het basisrecept dat je hier ergens op de site vindt: http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … otercrème/ Belngrijk is het rustig doormixen op de laagste stand zodat je geen 'gaatjes' in de toeven krijgt en het er mooi uit blijft zien.
marlies schreef:Eigenlijk heel eenvoudig, maar super mooi. Die toef met het hertje is echt té schattig gewoon..... Komt natuurijk ook omdat het zó super gefotografeerd is!!!! Mag ik vragen welk recept je hebt gebruikt voor de meringue creme??!!
Dank jullie wel voor de reacties
Het is het basisrecept dat je hier ergens op de site vindt: http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … otercrème/ Belngrijk is het rustig doormixen op de laagste stand zodat je geen 'gaatjes' in de toeven krijgt en het er mooi uit blijft zien.
Dank je wel.... Ik vroeg me af welke het was want je het zwitserse en italiaanse.... Ga ik ook nog eens maken, het ziet er zo mooi uit die toef. Thanks voor de link!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Glanzende, ijsblauwe opgespoten, winterse cupcakes