1

Onderwerp: mixer van Solis bij de Cook and Co: tips? advies?

bij cook and co hebben ze nu een mixer voor 399 euro.
ik ben aan zoeken en weet nog niet goed of ik kenwood, kitchenaid of iets anders wil, bijv deze solis.

Heeft iemand tips? Ik heb het forum al meermaals doorzocht want veel items over, ik neig naar kenwood, maar toen zag ik deze weer....
:think:

http://www.cookandco.nl/product/mixer-k … solis.aspx

2

Re: mixer van Solis bij de Cook and Co: tips? advies?

niemand???
:s  :nooo

3

Ik ken de mixer niet. Maar de andere spullen van Solis ben ik wel over te spreken die zijn  :thumb:!

Heb zelf een KichenAid en zou nooit meer anders willen!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Dank sugar100. ik was voor iets anders even in de Saturn en zag daar de Bosch MUM 5 serie staan, wat een mooi design!
Ik heb er nu zo een besteld, voor iets meer dan 200 euro bij de bcc met een blender, snijschijven en een citruspers erbij! Kan niet wachten tot ie komt
;)  :D  :rolleyes:

5

Heel veel plezier met je aankoop!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Ik ben benieuwd hoe die je bevalt.

Zelf ben ik ben aan het sparen voor een goede én mooie keukenmachine en ben gevallen voor de Bosch Mum 54520. Helaas nog niet in het echt kunnen zien, behalve in webshops.

Eerst nog even door sparen en hopen dat de handmixer het ondertussen niet begeeft.

7

WishCake schreef:

Dank sugar100. ik was voor iets anders even in de Saturn en zag daar de Bosch MUM 5 serie staan, wat een mooi design!
Ik heb er nu zo een besteld, voor iets meer dan 200 euro bij de bcc met een blender, snijschijven en een citruspers erbij! Kan niet wachten tot ie komt
;)  :D  :rolleyes:

Welke versie heb je besteld ( als ik vragen mag), twijfel er hier ook over!

Sweet as sugar and everything nice

8

Ik denk dat zij de BOSCH MUM54230 heeft besteld
Die is op het moment 227 bij de bcc.
Heb deze maar gekocht voor mijn moeder voor kerst, had eerst de 56420 of 56430 (1 van die 2 volgens mij) maar de webshop die hem het goedkoopst had had hem niet meer in het assortiment... :( (Ze krijgt hem morgen voor de kerst ze weet van niets  :lol: )

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

9

hij is er, inderdaad de MUM 54230, voor 219 euro bij de Bcc!  :D

hij staat te pronken op het aanrecht, morgen eerst een jus persen  bij het ontbijt, dan een smoothie maken bij de lunch, dan ga ik eiwtten kloppen als test, wil meringues maken en ook koekjes met mijn dochtertje en de dag erna pannekooekenbeslag...

druk druk druk

maar nog even geen biscuit mix in de planning....was er maar iemand jarig ofzo....

hihihi
heb er zin in!  :)

10

De Bosch MUM 54230:
Hij is er en bevalt me heel goed!
Staat te pronken op mijn (niet zo grote) aanrecht, dus manlief ook niet aan het klagen over ruimtegebrek voor zijn boterhammen-smeren..

echt strak design

Ik heb allereerst verse jus geperst,
daarna als test 2 eiwitten geklopt, toen slagroom en daarvan samen een lekker allegaartje gebouwd met vers fruit erin
(de eiwitten werden meringues)

toen een smoothie bij de lunch

en gister cakebeslag gemixt voor cupcakes

en nu zit ik te bedenken wat ik er nu mee wil gaan mixen, hakken, snijden etc etc!

:)