Dank jullie wel voor jullie leuke reacties 
Het recept van de kerstkransjes kunnen jullie hier vinden:
http://cy-v.nl/metdepaplepel/2011/12/24/kerstkransjes/
Dit recept staat ook in het boek "koekje" van Holtkamp.
Ik heb ze met patentbloem gemaakt, met zeeuws bloem schijnen ze nog lekkerder te worden.
De koekjes vinden wij na een dag nog iets lekkerder smaken. Ik bewaar ze gewoon in de glazen pot, daar blijven ze prima in.
En de saucijzenbroodjes heb ik zelf uitgeprobeerd en lekker dat ze zijn
Ik heb gewone bladerdeeg genomen, geen roomboter, dat vind ik persoonlijk lekkerder omdat je dan meer de smaak van het gehakt proeft, maar kan natuurlijk wel met roomboterbladerdeeg. En dan half om half gehakt, ca 300 gram en een heel zakje Verstegen (of Silvo) Bretonse gehaktkruiden erdoor. Dit zakje is normaal voor 500 gram, maar zo wordt het wat pittiger. Dan kneden met een eitje erdoor. Vervolgens op 5 plakjes bladerdeeg een worstje gehakt leggen. Dan de plakjes bladerdeeg dubbel vouwen en aandrukken met een vork. En dan de saucijzenbroodjes door midden snijden zodat je mini's krijgt. De zijkanten mogen een beetje open blijven staan, dan kan er ook een beetje vet weglopen. Vervolgens nog even insmeren met met ei. Ik heb ze een half uur op 200 graden hetelucht gebakken. Een beetje warm zijn ze het lekkerst, maar koud zijn ze ook lekker.
De tulbandjes heb ik met tulbandmix van Koopmans gemaakt