Onderwerp: bakvorm stapel van de AH
Heeft er iemand ervaring met de stapelvorm van de AH? Welke baktijd moet ik aanhouden en hoe vul ik het handigst? Ik wil bekleden in 3 kleuren, lijkt me ook lastig. Tips erg welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakvorm stapel van de AH
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft er iemand ervaring met de stapelvorm van de AH? Welke baktijd moet ik aanhouden en hoe vul ik het handigst? Ik wil bekleden in 3 kleuren, lijkt me ook lastig. Tips erg welkom!
Als je de vorm vult met water dan kun je de inhoud meten. Met deze tabel kun je dan berekenen hoeveel biscuit je nodig hebt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=201922
De lagen van de bakvorm zijn niet zo hoog. Bekleden in 3 kleuren wordt dan best lastig. ik zou geloof ik na het bakken de lagen lossnijden van elkaar en dan per laag apart bekleden.
Als je de vorm vult met water dan kun je de inhoud meten. Met deze tabel kun je dan berekenen hoeveel biscuit je nodig hebt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=201922De lagen van de bakvorm zijn niet zo hoog. Bekleden in 3 kleuren wordt dan best lastig. ik zou geloof ik na het bakken de lagen lossnijden van elkaar en dan per laag apart bekleden.
Het probleem is volgens mij, dat het midden veel hoger is dan de zijkanten, dus de baktijd weet ik niet zo goed....om de taart in het midden gaar te krijgen....
Bedankt voor het schema!
ik lees mee.. heb deze ook gekocht... ik was van plan om deze twee keer te bakken, de lagen los te snijden, te vullen en dan samen 1 taart van de maken, dus steeds twee de zelfde lagen op elkaar.. heb alleen nog geen gelegenheid gehad dat ik zo een grote taart nodig heb... misschien op mijn dochters verjaardag 5 februari
ik heb de afgelopen week een aantal klanten in de winkel gehad die problemen hadden met deze bakvorm
het lijkt er op dat er niet zo goed rekening is gehouden met de afmetingen.
ik heb de afgelopen week een aantal klanten in de winkel gehad die problemen hadden met deze bakvorm
het lijkt er op dat er niet zo goed rekening is gehouden met de afmetingen.
o dat zou zo jammer zijn! zou ik hem eventueel terug kunnen brengen zonder bon denk je?
Eerlijk gezegd lijkt mij deze bakvorm niks, maar daar heb je nu niks meer aan. Als ik al in deze vorm zou bakken zou ik het, denk ik, met cake doen ipv biscuit...
Op het etiket dat op het bakblik zit, staat dat je hem moet vullen met beslag voor twee cake's. Ik vraag me af of je het met biscuitmix helemaal gevuld krijgt.
Is het iemand gelukt? Ik wil namelijk van het weekend deze bakvorm gebruiken. Komt de biscuit wel makkelijk uit de vorm?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakvorm stapel van de AH