26

Re: Wel cakepopmaker.. niet cakepopmaker..

Ik heb een cake popcakes van Inventum. Ik vind hem heel fijn, maar weet niet hoe de goedkopere zijn. Je moet wel zorgen dat het deksel recht over de onderkant gaat, maar dat heb ik ook gelezen bij de andere.
Ik gebruik meestal cc mix van funcakes omdat ik die tot nog toe het fijnst vind. Ook andere mixen geprobeerd, vond ik geen succes.
Ook heb ik een paar keer soesjes gemaakt en dat is ook een succes. Wel iets minder deeg erin doen want ze "ploppen" het deksel eraf.  :)  maar de smaak was prima.

27

Heb ook de babycakes van Inventum en deze bevalt mij prima.
Gebruik gewoon cakebeslag en krijg altijd mooie ronde pops die ook nog eens heerlijk smaken.
En binnen no time een heleboel cakepops!

28

Wat zijn de kosten van die cakepopmachine's en wat krijg je er nog meer bij?

29

Die van de action is 12 euro
Die van inventum ligt rond de 30 euro
En die van princess rond de 22 geloof ik.

.. Want taart kan altijd!!

30

Maar je krijgt toch meestal nog wat spulletjes erbij?

31 Laatst bewerkt door djehr (24-12-2012 14:22)

Bij die van de Xenos (Princess) zit alleen de gebruiksaanwijzing en een recept.

32 Laatst bewerkt door djehr (24-12-2012 14:22)

1x is genoeg  :)

33

De babycakes van Inventum wordt geleverd met een vorkje, een decoratie standaard en cakepop stokjes.
Kost rond de 29,95 euro.

34

Cakepops zelf maken : veel werk maar erg lekker
Cakepop maker : makkelijk maar droog en niet lekker
Cakepop blakblik van nordic ware : makkelijk en heerlijk

:)  :)  :)

35

Cakepops zelf maken : veel werk maar erg lekker

:)  :)  :)

36

Chantelle schreef:

....

Dat ligt heel erg aan het recept dat je gebruikt. Ik maak ze ook in de popcakemaker en zijn absoluut niet droog hoor.

37

zojuist meerdere ladingen uit mijn action cakepopmaker gemaakt. Een lading met chocolade cupcakemix van funcake: mooi rond en erg lekker, zeker niet droog!!! Een lading van vanille cupcakemix van de groothandel: idem!

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

38

Ben vandaag naar de action gefietst (30 minuten fietsen)... uitverkocht.... balen. Ik heb wel smeltchocolade en stokjes gekocht. En een pakje marsepein, heeft iemand daar ervaring mee?

39

Balen hé? Heb ik ook vaak dat als je iets wilt dan het dan op is.
Ik had het vandaag met soda-bicarbonaat (ingrediënt voor koekhuisje). Dat kan je halen bij de apotheek, hele lange wachttijd natuurlijk zo vlak voor kerst en ja hoor, was het net op.

Maar om bij het onderwerp te blijven.
Spidygirl maakt cake pops ook met een cakepopmaker en vult ze ook:
met swiss meringue crème= 100 eiwit 200 suiker 200 roomboter.
Maar je kunt natuurlijk je eigen favoriete recept crème nemen
.Als de ballen zijn afgekoeld dan knip ik een klein stukje in en  doe je de crème  in een spuitzak met een dun lang spuitmondje.
Beetje crème  in de bal spuiten tot die mooi rond is.
Als je bal vol is met crème  merk je vanzelf dat de crème eruit komt .
Haar tekst gekopieerd uit http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 30&p=4

40 Laatst bewerkt door Esther68 (24-12-2012 18:41)

Zo zit ik dus ook.....wel/niet/wel/niet...
Ook omdat ik ze bijna nooit maak? (komt misschien ook omdat ik de eerste die ik van biscuit+bc maakt echt niet lekker vond  :nooo ).
Maar dan kom ik weer bij het merk....welke is het beste?
De duurdere zullen wel meer watt hebben dan de goedkopere, denk ik (ik vind goedkoop vaak duurkoop)
Op het forum ben ik wel al een topic tegengekomen welke de beste mix zou zijn (misschien wil ik er stiekem toch wel graag een  :think:  :lol: ) en dit is de Koopmans boerencake, volgens de meesten  :)
Oh ja, zag bij de Hema ook zo'n bakvorm voor cakeballetjes, maar deze was bijna net zo duur als een cakepopmaker.....

Cupcakes vul ik eigenlijk ook nooit dus dit vind ik niet erg. Dan zou ik eerder voor een lekkere cakesmaak kiezen  ;)

41

Ook ik heb die van Inventum en ben er erg blij mee. Het gaat lekker snel en je kunt eigenlijk elk beslag erin doen waar je ook cupcakes van wilt maken.
Succes met je keuze, en laat ons nog even weten welke het is geworden??? Ben wel nieuwsgierig!

42

Ik ga denk toch voor die van de action.
Kun je je geen bult aan vallen!

43

djehr schreef:
Chantelle schreef:

....

Dat ligt heel erg aan het recept dat je gebruikt. Ik maak ze ook in de popcakemaker en zijn absoluut niet droog hoor.

Geloof me ik heb er zat geprobeerd omdat je de temp niet kan regelen maar dar blijft smaak verschillend ik vind het niets ;), maar ik ben waarschijnlijk verwend hou nou eenmaal meer van lekkere cakesoorten.

44

ik ga morgen eens kijken of ze hem hier nog hebben bij de action

Wat is het recept voor de oliebollen dan?

45

Kant en klare oliebollen mix?  :lol:

46

Chantelle

Waar koop je dat bakblik dan?

Lejow
Welke  oliebollenmix dan? Want je hebt vele verschillende

47

ook hier uitverkocht :(
zag hem wel bij de blokker van Tomado voor 20 euro en de siliconen bij de Xenos voor 10 euro.
Beide maar niet gehaald, bedacht me toch dat ik het niet zo vaak maak, en tja dan zou dat ding maar in de kast staan.
En zelf maken, is wel meer gedoe, maarja zo nu en dan kan dat wel

Al vraag ik me nog steeds af waar je die bakblikken kan kopen, en hoeveel deze kosten?

48

chan1985 schreef:

...Al vraag ik me nog steeds af waar je die bakblikken kan kopen, en hoeveel deze kosten?

Kost €19,95 en is in verschillende webshops te koop:
tastyshop.nl/webshop/bakvormen/bakvormen-speciaal/nordic-ware-cakepop-bakvorm-blauw.html
http://www.kookwinkel.nl/webshop/45789- … 2delig.asp

49

Vanmiddag die van Bestron uitgetest en ik ben zeer tevreden! (mijn schoonzusje heeft m).
Deze ga ik dus halen, mijn vriend werkt bij de Mediamarkt, dus gaat hem bestellen voor me.
Duurt wel even voor ik hem heb dan, maar dat heb ik er wel voor over!

Qua oliebollen mix heb ik nu die van c1000 gehaald, waar alleen iets van ei (en/of boter?) bij moet.
Maar we hadden er vanmiddag geen tijd meer voor, dus we hebben geen oliebollen meer geprobeerd.

50

chan1985 schreef:

Al vraag ik me nog steeds af waar je die bakblikken kan kopen, en hoeveel deze kosten?

Ik heb ze bij de Hema gezien (zie bericht 40  ;) ). Geloof dat deze zo'n 20 euro kostte. Weet niet zeker, maar dacht wel....'voor dat geld koop je een cakepop-maker'....