Tenx dames!!
Jeej, Sandra, kom ik er (NU al) door jouw berichtje achter dat jij DE Sandra bent! En dat je dus heel gezellie ook hier op het forum rondhuppelt! Jeej! Ik heb je net gestalkt, want ben natuurlijk meteen ff je taarten gaan checken... Maareh, modelling chocolate is GE-WEL-DIG!! Je moet het wel goed maken, anders wordt het zacht als boter... Maar als het goed is gelukt, is het net marsepein, maar dan van chocola. Lekker dus! Vind marsepein ook jammie trouwens, maar dat terzijde...
@ Manon: ze is nogal aan de riante kant hoor! In haar jurk zitten namelijk 3 taarten, en in de paraplu 2!
@ Nicole, dank je wel voor het compliment! Heb je de modelling chocolate zelf gemaakt? Bij mij is 1 batch mislukt, die had ik na het mengen niet een nachtje in de koelkast gehad voor het doorkneden.... Dat werd megazacht, en het vet droop eruit... De andere batches hadden dat niet. En wat ook heeeeel erg helpt: luchtdrukreiniger van HG! Op de kop houden, spuiten, en voila koude stikstof om de boel af te koelen!