1

Onderwerp: Kenwood KM286, wie heeft deze?

En bevalt hij goed?
Wilde eerste een kenwood patissier maar zie nu dat de KM286 meer vermogen e.d. heeft.

2

Re: Kenwood KM286, wie heeft deze?

Ik ben ook heel benieuwd of er iemand ervaring met deze machine heeft? :think:

3

Ik ben ook heel benieuwd of er iemand ervaring met deze machine heeft? :think:

4

Nouja..ik krijg hem morgen binnen dus we zullen het zien :-)

5 Laatst bewerkt door Troelala (05-11-2012 21:33)

Dubbel

6

Troelala schreef:

En bevalt hij goed?
Wilde eerste een kenwood patissier maar zie nu dat de KM286 meer vermogen e.d. heeft.

Ik heb hem, sinds een half jaar. (Dit is overigens mijn eerste berichtje:)) Bevalt me heel erg goed, als ik biscuitdeeg maak ga ik na anderhalve minuut nog even met een spatel langs de randen en mixen maar. Heb mooie hoge kapsels, botercreme gaat ook super , maar 1 bekertje slagroom doe ik met de handmixer want een kleine hoeveelheid pakt ie niet helemaal alles mee.
Ik heb er overigens 249 euro voor betaald inclusief allerlei hulpstukken. (Sapcentrifuge, foodprocessor, citruspers, milkshake beker).

7

De mijne komt vandaag binnen!! Ben erg benieuwd!

8

Wat een mega geweldige machine!!! Je blijft uitpakken uit die doos...
Alles zit erbij, blender, snijmachine, fruitpers, vleesmolen e.d.
Hij ziet er ook supermooi uit, ga hem vanavond gelijk proberen!!
Het is trouwens de KM 286 Kenwood

Ik zat e twijfelen en heb het helaas nie gedaan, maar ben wel benieuwd hoe hij bevalt ! En hoe ik het geluid en doet hij het goed met biscuit en botercreme ?

10

Nog geen biscuit gemaakt maar vd week cupcakes, ging heel goed. En vandaag botercreme. Dat ging ook goed :-). Hij maakt wel veel geluid maarja is niet te voorkomen denk ik. Heb open keuken. Toen ik in de huiskamer stond terwijl ie aanstond vond ik het geluid niet storend. Ben tot nu toe dus tevreden. Ook gezien de prijs die je betaalt en wat er allemaal bij inbegrepen zit.

11

Hij bevalt echt uitstekend! Mixt ook prima van de bodem mee etc
En het geluid, tja mijn handmixer maakte meer herrie denk ik..
Maar tot nu toe vind ik hem super!

12

Ik heb hem "denk ik", weet niet eens zeker of zelfde versie is maar denk t wel haha.
Ik moet eerlijk zeggen, heb alleen pers gebruikt voor sap. En moet nog steeds lezen hoe machine precies werkt. :o
Maar pers bevalt goed iniedergeval haha. :-)

~*~ Just Wait And See And I'll Will Be Part Of Your World ~*~

13

Volgens mij heb ik die. Bevalt prima...

Het enige waar je op moet letten is de stand van de hak bak, zeg maar. Dus de bak die je voor groentes gebruikt. Als je die niet goed plaatst dan werkt de machine niet. Het was de eerste keer een behoorlijk gepriegel.

Het deksel van de beslagkom is bij mij helaas gebroken. Da's wel jammer. Maar doet niks af aan de kracht van dit apparaat.

Had vorige week eindelijk beslist dat ik hem wilde hebben dus in 'winkelwagentje' gedaan. Toen ik later de bestelling wilde bevestigen was hij uitverkocht dus heb vreselijk zitten balen en bleek nergens meer te leveren voor een leuke prijs en model goedkoper zaten al die opties niet bij en model duurder vond ik te duur en toen ik gisteren mijn winkelwagentje leeg wilde klikken, bleek hij toch weer ineens beschikbaar dus ben heeeeeeel benieuwd.
Ik krijg hem zaterdag ! Dus lekker uitproberen van het weekend en hoop dat ik dus mooi en lekkere taarten voor de kerst kan maken !

15

Ik heb hem al sinds vorig jaar augustus... Ben zeer tevreden, daarvoor alleen handmixer gehad. Ben wel zuinig mee, dus gebruik hem eigenlijk alleen om beslag en botecreme te maken. Wl af en toe andere functies (rasp, vlees molen)
In mei ook nog ene mee naar Servië meegenomen voor mijn moeder, ze vond hem geweldig toen ze hem hier zag... Maar weer niet of ze hem al had gebruikt...

Joehoe !
Ik heb hem ontvangen.
Hij staat de pronken op aanrecht en morgen lekker uitproberen.
Mag van de week ook cakejes bakken voor school en ook taarten voor kerst dus hij gaat flink gebruikt worden van de week !