Onderwerp: Letters maken met cricut cake?

Is het mogelijk om letters te snijden met een cricut cake... In verschillende grootes en lettertypes?
Heb je hiervoor een speciale cardridge nodig..?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

2

Re: Letters maken met cricut cake?

Volgens mij heb je dit berichtje verkeerd geplaatst...

Ik denk wel dat het mogelijk is, als ik het goed heb begrepen, maar ik weet het niet zeker..

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

Move to ~> Keuken- en andere apparatuur.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Is er iemand die dit weet?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

5

Op je basiscartridge zitten wel een aantal letters maar wil je meer verschillende lettertypes zul je een andere cartridge aan meoten schaffen.

Volg je hart...want dat klopt!

mniek schreef:

Op je basiscartridge zitten wel een aantal letters maar wil je meer verschillende lettertypes zul je een andere cartridge aan meoten schaffen.

Ja, echt verschillende lettertypes maakt niet zoveel uit..
Maar ik kan dus een tekst of losse letters maken met de basis cartridge?

7 Laatst bewerkt door kokkie20 (05-12-2012 19:53)

Zover ik weet doet de basis cartridge alleen maar losse letters. Dus niet echt aan elkaar vast.
Je kan wel meerdere letters achter elkaar zetten maar dan doet hij ze als het goed is toch nog los snijden.

Waar je ook nog eventueel naar kan kijken is SCAL, daar kun je wel verschillende lettertypes inladen die je van het internet haalt of eventueel al hebt staan op je pc/laptop

I rehabilitate computers, I train people. I am the COMPUTERWHISPERER !! ---- Zoon en moeder Taartenmakers

8

Taarten van Kris schreef:
mniek schreef:

Ja, echt verschillende lettertypes maakt niet zoveel uit..
Maar ik kan dus een tekst of losse letters maken met de basis cartridge?

Losse letters gaat prima. Als je dan ook cricut craft room installeert kun je direct vanaf je computer werken en naar mijn idee kan je dan ook de letters met elkaar verbinden zodat je een woord uit 1 stuk hebt.

9

ja met cricut craft room kan je Welden; aan elkaar maken van letters tot een woord, je moet wel de cartridge hebben waar je in craft room mee werkt.
voordeel van craft room is dat je digitaal ook cartridges kan kopen.

je moet gewoon goed oefenen en tip leg je mat met uitgerolde gumpaste een 10 min in de vriezer voordat je uitsnijd. dan snijd hij perfect.

heb een mooie foto maar weet niet hoe je hier foto plaatst?!

My dream, een cupcake en koekjes winkel...keep dreaming...

10

[img]fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/190185_3838378275086_1477412545_n[/img]

11

hmm werkt dus niet

zo dan ? 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater

12 Laatst bewerkt door annick67 (06-02-2013 11:04)

Volgens mij kan dat wel ja, letters.... ik zoek er ook nog naar, mij is gevraagd Russische letters op een taart te zetten.....  :D