Onderwerp: Rode chocolade maken.
Ik heb rode chocolade nodig dus mijn vraag is:
Kan ik wat druppels (rode) kleurstof bij mijn (gesmolten) witte chocolade doen om een goede/mooie rode kleur te krijgen?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Rode chocolade maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb rode chocolade nodig dus mijn vraag is:
Kan ik wat druppels (rode) kleurstof bij mijn (gesmolten) witte chocolade doen om een goede/mooie rode kleur te krijgen?
Alvast bedankt!
Of candymelts gebruiken in het rood
volgens mij bestaat speciale voor chocolade
Ben al op zoek naar rode candymelts geweest maar ze zijn steeds uitverkocht. Dus zodoende dacht ik.... misschien kan ik het ook zelf kleuren?
Eventueel heb ik nog een zakje van 210 gram uit me hoofd gezegd..
Je mag deze overnemen weet niet voor wanneer je t nodig hebt.
Gr
Voor chocolade gebruik je normaal kleurstoffen op olie basis!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/choc … p-600.html
Je kunt witte chocolade niet met gewone kleurstoffen kleuren. je kunt speciale candy colors gebruiken, of de gewone kleurstoffen in combinatie met flo coat. Flo coat is speciaal ontwikkeld om gewone kleurstoffen geschitk te maken voor het kleuren van chocolade. Je gebruikt 5 delen flo coat ( dit eerst toevoegen ) op 1 deel gewone kleurstof. Daarnaast zijn in diverse webwinkels rode candy melts te verkrijgen.
Eventueel heb ik nog een zakje van 210 gram uit me hoofd gezegd..
Je mag deze overnemen weet niet voor wanneer je t nodig hebt.Gr
Dank voor het aanbod maar ik heb meer dan genoeg witte dus zodoende ga ik het dan maar kleuren!
Ik had laatst huidskleurige candy melts nodig, maar die waren nergens te koop. Toen heb ik gewoon witte cany melts gekleurd met wilton kleurstof. Bij mij ging dat prima, kreeg een mooie kleur en de gesmolten candy melts bleven zacht (en werden weer hard in de koelkast)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Rode chocolade maken.