Hoi,
Ja lastig he - zoveel werk en je kunt t moeilijk heel erg spreiden want anders is de taart die als eerste hebt gedaan al niet meer 'goed' tegen de tijd dat je moet opleveren....
Ik bak de biscuits al van tevoren en vries ze in - dat scheelt al wat. Daarnaast gebruik ik, als ik lang bezig ben, geen slagroom! Dat vind ik een te groot risico, dat het zuur wordt...
Moet je zaterdag ochtend pas 's avonds leveren? Als je 's avonds leveren moet, dan zou ik alle decoraties vast maken (bloemen bijvoorbeeld), zodat dat niet nog heel veel tijd kost. Wat ik dan verder doe, is de avond van tevoren het fondant waarmee ik ga bekleden vast kleuren, en luchtdicht bewaren. Dan kan je gelijk 'door' op de dag zelf.
Avond van tevoren je biscuits uit de vriezer, ik leg ze dan gewoon op een donker plekje (meestal in de oven ofzo) en niet in de koelkast (droogt uit). Dan vul ik er één en smeer ik m af, dan de ander vullen en afsmeren en dan allebei bekleden. Dat gebeuren kost me over t algemeer al 2 uur ofzo (ik bn een pietje precies), maar omdat de decoratie al af is, duurt dat niet zo lang meer.
Als je 's ochtends moet afleveren: avond van tevoren kan ook hoor, en dan de taarten in een doos in de koelkast een nacht bewaren.
Succes!!