Onderwerp: Zandkasteel voor een meisje en Lief !
Mijn achternichtje werd 2 jaar en ik mocht haar verjaardagstaart maken. Nicht ziet al jaren mijn taartfoto's voorbij komen en wilde graag een 3 laags stapeltaart. En toen kwam het thema: zandkasteel . Ik heb daar niet zoveel mee.....dan moet het ergens op lijken en bovendien......het jarige meisje is een supervrolijk meisje meisje, daar vind ik zo'n zandkleurige taart helemaal niet zo leuk voor. Uiteraard mocht ik weer mijn eigen gang gaan
en dit heb ik er van gemaakt:
De taart is chocoladebiscuit gevuld met aardbeienyoghurt-room met witte chocola en aardbeientoppings.
Ook afgelopen weekend mocht ik een 2 laags stapeltje maken in het thema Lief ! Dat vind ik zelf de leukere taarten! Moeder wilde in 1e instantie wel een lussenstrik, maar heb haar kunnen overtuigen, dat een vogelhuisje wel heel erg leuk zou zijn hierbij
Deze is gevuld met mascarpone-slagroom en lemoncurd.
Ik post niet zoveel meer (het bekende verhaal van velen). Ik zet wel alle taarten op Facebook. Als je het wil volgen, moet je me daar maar even opzoeken. Omdat ik op deze taart veel leuke reacties kreeg, post ik ook even hier voor inspiratie.