1

Onderwerp: hoelang is een taart met mouse en bavarois goed te houden in de koelka

Hoelang is dat goed te houden in de koelkast?

2

Re: hoelang is een taart met mouse en bavarois goed te houden in de koelka

dat ligt eraan voor wie (en wie het antwoord geeft ;) ).

Voor eigen gebruik eet ik maandags rustig zo'n taart als ik die  donderdag/vrijdag gemaakt heb :Y
Voor anderen zal ik dit nooit zeggen :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Nou het is voor mijn zointje zijn verjaardag en heb zoweinig tijd met de kleine er bij. Normaal maakte ik altijd de taart n dag(avond) van te voren. Maar ik zit nu al weer om 22.00 naast te ledikantje dus als ik morgen avond na 10e moet gaan beginnen aan vullingen maken en dan ook nog versieren ben.ik om 1 uur pas klaar met die 2 taarten!!! :grr:

4

Dit past toch prima in je andere topic?
Ik ga voor max 1 dag en aangezien je t 2 dagen wilt serveren zal ik t niet nog 2 extra dagen vantevoren maken

5 Laatst bewerkt door Carien (22-11-2012 23:09)

:) ligt dus aan wie antwoord geeft ;)

enneuh, 's avonds na 22u beginnen aan vullingen maken en dan om 1u al klaar met 2 taarten, incl deco....?? Hoe doe je dat dan??

Naar mijn mening kun je prima morgenochtend de vullingen al maken voor zaterdag/zondag :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Dank jullie voor de reacties. Maar.goed dat ik gisteren begonnen ben want de bokkenpootjes bavarois van de site is mij niet gelukt!! Vandaag tussendoor maar wat andere vulling maken