Onderwerp: hoelang is een taart met mouse en bavarois goed te houden in de koelka
Hoelang is dat goed te houden in de koelkast?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoelang is een taart met mouse en bavarois goed te houden in de koelka
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoelang is dat goed te houden in de koelkast?
dat ligt eraan voor wie (en wie het antwoord geeft ).
Voor eigen gebruik eet ik maandags rustig zo'n taart als ik die donderdag/vrijdag gemaakt heb
Voor anderen zal ik dit nooit zeggen
Nou het is voor mijn zointje zijn verjaardag en heb zoweinig tijd met de kleine er bij. Normaal maakte ik altijd de taart n dag(avond) van te voren. Maar ik zit nu al weer om 22.00 naast te ledikantje dus als ik morgen avond na 10e moet gaan beginnen aan vullingen maken en dan ook nog versieren ben.ik om 1 uur pas klaar met die 2 taarten!!!
Dit past toch prima in je andere topic?
Ik ga voor max 1 dag en aangezien je t 2 dagen wilt serveren zal ik t niet nog 2 extra dagen vantevoren maken
ligt dus aan wie antwoord geeft
enneuh, 's avonds na 22u beginnen aan vullingen maken en dan om 1u al klaar met 2 taarten, incl deco....?? Hoe doe je dat dan??
Naar mijn mening kun je prima morgenochtend de vullingen al maken voor zaterdag/zondag
Dank jullie voor de reacties. Maar.goed dat ik gisteren begonnen ben want de bokkenpootjes bavarois van de site is mij niet gelukt!! Vandaag tussendoor maar wat andere vulling maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoelang is een taart met mouse en bavarois goed te houden in de koelka