26

Re: Weer klein parade

Je had toch mee gedaan aan een wedstrijd in de brabanthallen? Ik was benieuwd naar jou inzending.

27

Esthers Feestelijke Taart schreef:

Ja moet je doen! Kunnun we misschien zien waar het fout gaat! :thumb:

Goed idee :thumb:

28

TaartvanJolanda schreef:

Je had toch mee gedaan aan een wedstrijd in de brabanthallen? Ik was benieuwd naar jou inzending.

in topic wedstrijdtaarten en wijnfles taart staat fotos en andere topic van zoetjes en toetjes

29

nou mijn dochter van 4 roept gelijk: die taart wil ik! en ze herkent ook hello kitty gelijk. Hoe kan het dat je wedstrijdtaarten wel superstrak zijn? Zit daar piepschuim in? Vind je boetseersel van je wedstrijdtaart echt knap!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

30

anne-taarten schreef:

nou mijn dochter van 4 roept gelijk: die taart wil ik! en ze herkent ook hello kitty gelijk. Hoe kan het dat je wedstrijdtaarten wel superstrak zijn? Zit daar piepschuim in? Vind je boetseersel van je wedstrijdtaart echt knap!

:Y oh gelukkig iemand herkend kitty :lol:
dat was piepschuim ind.
die heks en andere heb ik gemaakt met pme people

31

hahaha, ja, grappig, want ze riep gelijk......oh die wil ik! en toen ik zei: maar wat voor taart is dat dan? Een hello kitty natuurlijk! pfff...dat zie je toch zelf ook wel duh!  :+

Ik ken die mallen helemaal niet! Wel handig! VOnd je gezichtjes al zo gaaf! Heb 1 van je zien staan op de beurs in Belgie!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

anne-taarten schreef:

hahaha, ja, grappig, want ze riep gelijk......oh die wil ik! en toen ik zei: maar wat voor taart is dat dan? Een hello kitty natuurlijk! pfff...dat zie je toch zelf ook wel duh!  :+

Ik ken die mallen helemaal niet! Wel handig! VOnd je gezichtjes al zo gaaf! Heb 1 van je zien staan op de beurs in Belgie!

Volgens mij is pme people geen mal hoor!!;-)

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

33

anne-taarten schreef:

Dat zijn wel degelijk mallen:
ellenscreativecakes.nl/shop/pme-people-mould-set-4.html

Life is what you bake it.

34 Laatst bewerkt door Carien (21-11-2012 13:25)

:think: smeer je heel dik af met bc? Daardoor kun je oneffenheden krijgen. Beter 2 dunne laagjes over elkaar dan een dikke :)

Ik vind je taarten mooi in ontwerp, nu de afwerking nog wat strakker en ze zijn top :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

35

Carien schreef:

:think: smeer je heel dik af met bc? Daardoor kun je oneffenheden krijgen. Beter 2 dunne laagjes over elkaar dan een dikke :)

Ik vind je taarten mooi in ontwerp, nu de afwerking nog wat strakker en ze zijn top :Y

bedankt,afwerking ja dat is op 1e plaats

36

anne-taarten schreef:

ja hoor anders schrijf ik niet,wel duur maar geld waard :)  :)

Ow...ik dat het een cursus was net als pme 1 of zo!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten