Onderwerp: Hoera! Onze Gijs is geboren!
Alweer bijna 3 maanden geleden hoor... Niet dat je dat aan mijn buik kan zien, die ziet eruit alsof de gyneacoloog is vergeten er nog een beebje uit te halen...
Ik had zoooooo'n ontzettend fijne gyneacoloog die me door deze zwangerschap heen heeft gesleept! De vorige zwangerschap was nogal spannend, met een ernstige HELLP, keizersnede zonder verdoving, en een prematuur babietje in de couveuse. Kortom, ik zat de 2e keer nou niet bepaald op een roze wolk. Dit keer is het gelukkig bij een flinke hypertensie en dreigende eclampsie gebleven, helaas wel weer een babietje op de kinderafdeling, maar niet in de couveuse! Hoera! De gyneacoloog was altijd zo lief en zorgzaam, had altijd tijd, vond nooit dat ik me aanstelde, EN heeft het ook nog de keizersnede kunnen doen (dit keer goed verdoofd, jeej!)... Samen uit samen thuis dus, en dat verdient een bedankje! Eentje met een knipoog...

En ons lieve kleine mannetje toen hij een paar dagen oud was... Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat een leuke recente foto nog ontbreekt...