26

Re: Mijn voorzichtige comeback...

Ik ben in een woord sprakeloos. Welkom terug en nog heel veel bak en decoreerplezier :Y  :Y

27

Piece of Cake schreef:

Jeah!! She's back :thumb:

precies :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Briljant weer!! Welkom terug!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

29

Leuk je naam weer te lezen in de parade!
En wat een taart!
Als je dat al met 'babybrains'  ;) doet, dan wordt het komend jaar fantastisch!

Herken dat wel, hoor, die combi weer vinden met peuter én baby  :s , valt niet mee. Komt vanzelf allemaal weer op z'n plek  :) .

30

Zó! En óf dat een come back is!!! Babybrains, pfffffff......... doe mij ook wat!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

31

Jeeeeeeej Eline is terug!!!
Maakt een vreugdedansje...
Gefeliciteerd met je kleine uk! Maar wat heb ik je prachtige creaties gemist!! Deze is ook echt weer geweldig!

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

32

wauw!!
ben blij dat je weer terug bent want jij bent (en blijft met zulke kunstwerken) toch mijn favoriete taartenmaker!

wauwww!

34

Mooi!!!! :thumb:

35

Wat een geweldige, fantastische, prachtige taart! Al die details werkelijk WOW!!! absoluut geen reden om hierover onzeker te zijn! Hij is echt GE-WEL-DIG!! Wat een comeback!
Zeker ook hier heel benieuwd naar hoe je de taart hebt opgebouwd / in elkaar hebt gezet.  O-)

36

PRACHTIG,hoe krijg je het voor elkaar met die 2 kleintjes om je heen.
Willy

37

wauw..... voorzichtige comeback noemt ze dat...... :thumb:

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

38

Mooi...moooi.....moooi!

39

hoe krijg je het voor elkaar! babybrains of niet, het is een overweldigend mooie en superleuke taart!

liefs marieke

40

hoe krijg je het voor elkaar! babybrains of niet, het is een overweldigend mooie en superleuke taart!

liefs marieke

41

Ik kan hier maar één ding op zeggen: WAUW!
Letterlijk en figuurlijk een sprookje.. kan er naar blijven kijken, en dan ook nog die details.. super mooi!  :thumb:
Onzeker hoef je trouwens helemaal niet te zijn.. ik denk zelfs dat je een groot voorbeeld bent voor anderen (voor mij wel in ieder geval  ;) )

42

I love it ahhahahha..nice welcome back..hoezo babybrains :)  :P

Be in love with what you have

43

Wat een leuke en lieve berichtjes, dank jullie wel!!

Om het geheim te verklappen: er zitten een paar delen in van een kunststof cupcakestand die ik uit de UK heb. Onderin een grote plaat, dan 3 tussenstukjes, en bovenop een kleine plaat. Het moest namelijk superstabiel zijn, want ik moest er een uur over de snelweg mee rijden, en nog een kwartier over heeeeel hobbelige klinkerweggetjes met monsterlijke drempels erin. Pffff, ik was 3 jaar ouder toen ik aankwam...  ;)

Het landschap, de toren en het bovenstuk zijn gemaakt van cake. De cake bovenop had een maat van 20 cm voor het carven, en ik denk dat de toren zo'n 60 cm hoog was. Best wel veel taart dus, er hebben een heeeeeleboel mensen van gesmikkeld!

44

Gelukkig ben je weer terug! Wederom een prachtig en bijzonder kunstwerk heb je gemaakt.

Welkom terug! En wauw, wat een taart!

46

Erg mooi Eline, en welkom terug!! Tja, is weer ff een nieuw ritme vinden he, als er een kleintje bij is...weet er alles van, met 4!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

47

Wat een mooie taart zeg! En dat met baby en peuter?!? Respect. Echt.