Re: Mijn voorzichtige comeback...
Ik ben in een woord sprakeloos. Welkom terug en nog heel veel bak en decoreerplezier

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn voorzichtige comeback...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben in een woord sprakeloos. Welkom terug en nog heel veel bak en decoreerplezier

Jeah!! She's back
precies 
Briljant weer!! Welkom terug!!
Leuk je naam weer te lezen in de parade!
En wat een taart!
Als je dat al met 'babybrains'
doet, dan wordt het komend jaar fantastisch!
Herken dat wel, hoor, die combi weer vinden met peuter én baby
, valt niet mee. Komt vanzelf allemaal weer op z'n plek
.
Zó! En óf dat een come back is!!! Babybrains, pfffffff......... doe mij ook wat!
Jeeeeeeej Eline is terug!!!
Maakt een vreugdedansje...
Gefeliciteerd met je kleine uk! Maar wat heb ik je prachtige creaties gemist!! Deze is ook echt weer geweldig!
wauw!!
ben blij dat je weer terug bent want jij bent (en blijft met zulke kunstwerken) toch mijn favoriete taartenmaker!
Wat een geweldige, fantastische, prachtige taart! Al die details werkelijk WOW!!! absoluut geen reden om hierover onzeker te zijn! Hij is echt GE-WEL-DIG!! Wat een comeback!
Zeker ook hier heel benieuwd naar hoe je de taart hebt opgebouwd / in elkaar hebt gezet. 
PRACHTIG,hoe krijg je het voor elkaar met die 2 kleintjes om je heen.
Willy
wauw..... voorzichtige comeback noemt ze dat...... 
Mooi...moooi.....moooi!
hoe krijg je het voor elkaar! babybrains of niet, het is een overweldigend mooie en superleuke taart!
hoe krijg je het voor elkaar! babybrains of niet, het is een overweldigend mooie en superleuke taart!
Ik kan hier maar één ding op zeggen: WAUW!
Letterlijk en figuurlijk een sprookje.. kan er naar blijven kijken, en dan ook nog die details.. super mooi!
Onzeker hoef je trouwens helemaal niet te zijn.. ik denk zelfs dat je een groot voorbeeld bent voor anderen (voor mij wel in ieder geval
)
I love it ahhahahha..nice welcome back..hoezo babybrains

Wat een leuke en lieve berichtjes, dank jullie wel!!
Om het geheim te verklappen: er zitten een paar delen in van een kunststof cupcakestand die ik uit de UK heb. Onderin een grote plaat, dan 3 tussenstukjes, en bovenop een kleine plaat. Het moest namelijk superstabiel zijn, want ik moest er een uur over de snelweg mee rijden, en nog een kwartier over heeeeel hobbelige klinkerweggetjes met monsterlijke drempels erin. Pffff, ik was 3 jaar ouder toen ik aankwam...
Het landschap, de toren en het bovenstuk zijn gemaakt van cake. De cake bovenop had een maat van 20 cm voor het carven, en ik denk dat de toren zo'n 60 cm hoog was. Best wel veel taart dus, er hebben een heeeeeleboel mensen van gesmikkeld!
Gelukkig ben je weer terug! Wederom een prachtig en bijzonder kunstwerk heb je gemaakt.
Welkom terug! En wauw, wat een taart!
Erg mooi Eline, en welkom terug!! Tja, is weer ff een nieuw ritme vinden he, als er een kleintje bij is...weet er alles van, met 4!
Wat een mooie taart zeg! En dat met baby en peuter?!? Respect. Echt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn voorzichtige comeback...