1

Onderwerp: keukenmachine; voor 1 eiwit en een heel brood

Lieve mensen,

Helaas is mijn oude mixer met standaard onlangs kapot gegaan. Ongeloofelijk maar waar, een van de mixers is afgebroken tijdens het kloppen van pannenkoekenbeslag!

Nu ben ik op zoek naar een keukenmachine voor een budget van +- 200/ 250 euro. Ik ben graag in de keuken bezig, maar kook over het algemeen maar voor 2 personen. Ook vind ik het leuk om behalve taarten te maken, ijs te bereiden en brood enz enz. Ik zoek daarom dus een keukenmachine die een kleine hoeveelheid aan kan. Dus voor 2 pers pannenkoekenbeslag, mix voor een kleine springvorm, 1 eiwit, half bekertje slagroom enz. En daarnaast zou het heel fijn zijn als hij ook brooddeeg kan kneden. Aangezien mijn broodbakmachine op het moment ook de eerste slijtageverschijnselen begint te krijgen.

Wie o wie heeft er ervaring mee hiermee met een keukenmachine die dit ook daadwerkelijk kan. Dus zowel 1 eiwit kan opkloppen als een brooddeeg kan kneden? Hopelijk weet een van jullie een goede tip/idee wat mij kan helpen bij mijn zoektocht! :thumb:

Alvast bedankt!

2

Re: keukenmachine; voor 1 eiwit en een heel brood

iemand heeft net een  keuken machine van de liddl op het forum geplaatst
wellicht wat voor je ?vanaf maandag in de aanbieding