Onderwerp: ehm... tja gewoon weer wat geprobeerd zeg maar

afgelopen weekend op de zoetjes en toetjes beurs in Belgie was Sindey Galpern aanwezig. ik heb aan het einde van de beurs nog een korte demo van haar kunnen kijken, ze deed een geblazen zwaan en een hummingbird voor. na afloop mocht ik bij haar stand samen met haar een bubble proberen om te voelen hoe dat moet. tja je snapt het he, ik ben om. dus even wat speuren op het internet of ik nog meer kon vinden zodat ik even wat proberen en spelen met suiker
kon het niet laten. gemaakt van 1 eetlepel isomalt dus erg klein. bloemetje is van marsepein
nog steeds geen warmte lamp, maar die ga ik echt kopen want ik vind dit zo leuk dat ik er echt verder mee wil spelen. ik vind het zonder lamp bijna niet te doen, je moet echt binnen 10 seconden werken anders is de isomalt al weer afgekoeld.... grrrrr. maar ik vind dit eigenlijk wel afzichtelijke stukje suiker toch wel kunstig genoeg om te delen 8) een broche, een bubble en wat krullen en slierten en dan plakken zonder dat de bubble breekt whahahha was best spannend. gelukkig heb ik een redelijk vaste hand 
ik heb nog nooit met isomalt gewerkt, is het erg leuk? Je moet er zeker wel veel geduld voor hebben.....
xx