1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (13-11-2012 13:19)

Onderwerp: ehm... tja gewoon weer wat geprobeerd zeg maar

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67823_382485935169641_1445217623_n.jpg

afgelopen weekend op de zoetjes en toetjes beurs in Belgie was Sindey Galpern aanwezig. ik heb aan het einde van de beurs nog een korte demo van haar kunnen kijken, ze deed een geblazen zwaan en een hummingbird voor. na afloop mocht ik bij haar stand samen met haar een bubble proberen om te voelen hoe dat moet. tja je snapt het he, ik ben om. dus even wat speuren op het internet of ik nog meer kon vinden zodat ik even wat proberen en spelen met suiker :P kon het niet laten. gemaakt van 1 eetlepel isomalt dus erg klein. bloemetje is van marsepein :D nog steeds geen warmte lamp, maar die ga ik echt kopen want ik vind dit zo leuk dat ik er echt verder mee wil spelen. ik vind het zonder lamp bijna niet te doen, je moet echt binnen 10 seconden werken anders is de isomalt al weer afgekoeld.... grrrrr. maar ik vind dit eigenlijk wel afzichtelijke stukje suiker toch wel kunstig genoeg om te delen 8) een broche, een bubble en wat krullen en slierten en dan plakken zonder dat de bubble breekt whahahha was best spannend. gelukkig heb ik een redelijk vaste hand ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: ehm... tja gewoon weer wat geprobeerd zeg maar

Ziet er goed uit :) ik heb nog nooit met isomalt gewerkt, is het erg leuk? Je moet er zeker wel veel geduld voor hebben.....

3

Vind het er heel erg gaaf uitzien!
Ziet er erg ingewikkeld uit.

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

4

Mooi hoor, ben benieuwd wat je hier weer allemaal mee gaat maken.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

kunstwerkje :Y

groetjes Alie           
Dromen van taarten,....... toch lig ik er ook vaak wakker van

6

Wat een mooi geheel zo, met die krullen. Je moet er behoorlijk wat materiaal voor aanschaffen toch?
Niet iets om "even" te proberen volgens mij...ach, meegenieten van andermans kunsten is ook leuk.

7

Prachtig Brenda!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben er helemaal stil van.......

Ik denk dat Jos jou een heel eind op weg kan helpen! :Y

Tjonge...wat ga je lekker..... :thumb: xx

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

8

dank je Annelies, dan moet ik maar eens met Jos gaan babbelen he ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Wat jij ook aanpakt, het lukt je ook allemaal lijkt het wel! geweldig mooi weer Brenda, net als je silli's, je molly's enz.. :thumb:

10

Wauw meid, het lijkt wel van glas! Ik ben benieuwd wat je ons nog meer gaat laten zien...

Tieneke

11

Wauw je blift ons verbazen!!!!

12

ohh, geweldig, echt kunst

Hoe groot is het geheel