1

Onderwerp: nieuwe kerstboom ornamenten ;)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/664987_382469578504610_1112245098_o.jpg of te wel lekker deftige koekjes ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: nieuwe kerstboom ornamenten ;)

Wauw !!
Zo sjiek en mooi !   :Y

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

3

supermooi!

4

WOW, ze zijn weer beeldschoon!!!

Vraagje: blijven de koekjes die je met fondant versiert lang goed of worden ze taai of slap? Ik weet dat koekjes met icing na het versieren extra gedroogd moeten worden in de oven maar neem aan dat dat met koekjes die met fondant versierd worden niet nodig is. Blijven de fondant-koekjes wel goed?

Ik heb op de beurs een demo gezien. Daar deed diegene piping gel ertussen. Dat schijnt er voor te zorgen dat de koekjes niet 'sompig' worden. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar misschien heb je er iets aan.

6

yep piping gel is perfect, ik gebruik ook wel eens lemoncurd, alles met mate en op strategische punten vast zetten uiteraard, mijn koekjes van vorig jaar zijn nog steeds goed gebleven, niet meer te eten natuurlijk, maar nog wel stevig genoeg voor in de boom

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

prachtige kerstornamenten,en mooie kleur. :Y  :Y  :Y

Groetjes Ria123

8

Oeh, ik krijg gelijk zin om ook zulke "daftige" kersthangers te maken. Erg leuk! En erg mooi!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Wow!

10

Thanks Kwebbeltje en Ymke!

11

super mooi weer!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

12

ow wauw!! welke uitstekers zijn dit?

13

dank jullie wel.
het zijn de koekjes uitstekers van Städter

14

mooi, exclusief, etc etc

groetjes Alie           
Dromen van taarten,....... toch lig ik er ook vaak wakker van

15

Zien er supermooi uit

16

Ja weer klasse hoor!