Onderwerp: nieuwe kerstboom ornamenten ;)
of te wel lekker deftige koekjes 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nieuwe kerstboom ornamenten ;)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
of te wel lekker deftige koekjes 
Wauw !!
Zo sjiek en mooi ! 
supermooi!
WOW, ze zijn weer beeldschoon!!!
Vraagje: blijven de koekjes die je met fondant versiert lang goed of worden ze taai of slap? Ik weet dat koekjes met icing na het versieren extra gedroogd moeten worden in de oven maar neem aan dat dat met koekjes die met fondant versierd worden niet nodig is. Blijven de fondant-koekjes wel goed?
Ik heb op de beurs een demo gezien. Daar deed diegene piping gel ertussen. Dat schijnt er voor te zorgen dat de koekjes niet 'sompig' worden. Heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar misschien heb je er iets aan.
yep piping gel is perfect, ik gebruik ook wel eens lemoncurd, alles met mate en op strategische punten vast zetten uiteraard, mijn koekjes van vorig jaar zijn nog steeds goed gebleven, niet meer te eten natuurlijk, maar nog wel stevig genoeg voor in de boom
prachtige kerstornamenten,en mooie kleur.

Oeh, ik krijg gelijk zin om ook zulke "daftige" kersthangers te maken. Erg leuk! En erg mooi!
Wow!
Thanks Kwebbeltje en Ymke!
super mooi weer!
ow wauw!! welke uitstekers zijn dit?
dank jullie wel.
het zijn de koekjes uitstekers van Städter
mooi, exclusief, etc etc
Ja weer klasse hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nieuwe kerstboom ornamenten ;)