1

Onderwerp: mixer die langs randen schraapt?

Ik zoek een mixer met spatels die langs de randen schraapt en een grote kom heeft. Iemand een goede tip?

Alvast bedankt,

Groetjes!

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.

2

Re: mixer die langs randen schraapt?

Kenwood met flexibele k klopper

http://www.horecamerkenshop.nl/media/catalog/product/cache/4/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/k/e/kenwood_flexibele_klopper.jpg

3

Esthers Feestelijke Taart schreef:
Faytjoe schreef:

Je moet eigenlijk bij alle keukenmachines wel schrapen...

Ik heb zelf de bosch mum 5 en ik vind 'm geweldig! Hij heeft ook een spatscherm.

Nee hoor! Bij de KMX54 kun je de hoogte van je garde en zo instellen dat dat niet meer hoeft! Ik heb m speciaal daar op uitgekozen!

Daar ben ik ook naar op zoek naar. Vond het bovenstaande stukje op het forum. Bij de KMX54 en KMX51 zit inderdaad een K Klopper, maar heb zelf nog niet terug kunnen vinden op internet dat hij ook in hoogte versteld kan worden.

4

je kan bij de kenwood de hoogte verstellen door de schroef in de kop dieper of minder diep in te draaien.
Met de flexibele K klopper (heeft siliconen zijflappen) moet je de hoogte ook verstellen, want die is net iets anders dan bij de gewone k klopper.
Maar dan hoef je niet meer te schrapen tijdens het kloppen.
(is wel niet goedkoop die flexibele klopper :s  )

5

Oh dank je wel dat zocht ik! Ik ga meteen zoeken hoe groot de kom is en wat dat kost...zal idd vast niet goedkoop zijn  :s

6

Oh dank je wel dat zocht ik! Ik ga meteen zoeken hoe groot de kom is en wat dat kost...zal idd vast niet goedkoop zijn  :s

7

8

Nou nog best betaalbaar als ik het vergelijk met de Kitchenaid...maar als ik dan zoveel geld uitgeef...iemand ervaring of deze mixer naast zijn flexibele vleugels verder ook goed is? Of is dat in de hoogte verstellen heel irritant en bestaat er ook een mixer waarbij dat niet hoeft. Als ik het nu bekijk lijkt de mixer ideaal...´redelijke prijs´, grote kom, en vleugels zodat je niet hoeft te schrapen  :)

9

Ik heb al jaren (19 jaar) een Kenwood Major, de flexibele klopper heb ik 4 jaar geleden bijgekocht en ik ben er nog steeds heel blij mee!
Het in de hoogte verstellen duurt een minuutje of zo, dus dat valt best mee.
(ik heb een aantal jaar 5 broden per week ermee gekneed, dus de kennie heeft toen echt wel moeten werken, nu minder, maar draait toch nog  een paar keer per week: om groenten te snijden, kaas te raspen, deeg te kneden, milkshake te maken, deeg te kneden, botercreme te maken, fruitpap maken, .....)

10

Jeetje...ik denk alleen nog maar aan biscuits maken, hahaha hij kan natuurlijk veel meer...(ik gebruik voor al t andere momenteel de staafmixer)

11

ohhh ik kan door de bomen het bos niet meer zien...wat een hoop kennies te koop...

12

Hier de Kenwood chef titanium km010, standaard incl flexibeater. Ik vind hem geweldig!!! Vooral voor botercreme en opkloppen van boter is hij echt super( de flexibeater dan hè). Hij neemt alles mee, dat was voor mij een van de grootste pluspunten van de machine. de rest doet hij ook heel goed. Het afstellen is per klopper afzonderlijk en gaat erg snel. Je krijgt een gereedschapje hiervoor meegeleverd. Heb hem voor 422 gekocht bij modern online