Onderwerp: Mijn taarten vanaf juli toen ik ben begonnen met taarten maken
Hieronder in volgorde van mijn eerste tot laatste taart afgelopen weekend. Ik ben pas afgelopen zomer begonnen met bakken. Heb nu een paar taartjes gemaakt maar heb nog veel moeite met het strak bekleden wat op sommige taarten te zien is. Ook heb ik helaas nog veel scheuren bij de kleine taartjes want ik ben er al wel achter dat hoe kleiner de taart, hoe lastiger het bekleden is. Door dystrofie in mijn hand kan ik het fondant helaas niet lang doorkneden wat misschien de oorzaak is. Genoeg gezegd, hierbij mijn taartjes.

Mijn allereerste taart na mijn workshop, meteen in opdracht, inspiratie op internet opgedaan. Gevuld met citroenbotercreme en frambozenjam.

Op verzoek van mijn man angry birds taartje. Omdat het voor ons tweeen was een klein taartje gemaakt, daardoor ook weinig versiering. Gevuld met slagroombotercreme en nutellabotercreme.

Een opdracht met de vraag om een klein taartje met lego en prinsessenthema voor een jongen en meisje. Lastig om in een 15 cm taartje te verwerken maar wel geprobeerd. Gevuld met slagroom en chocoladebotercreme.

Een klein taartje wat ik heb gemaakt na een taart hier op het forum te hebben gezien. Die vond ik zo klassiek mooi dat ik hier wat van heb verwerkt in mijn taart dus mocht je iets herkennen, heel erg bedankt. Gevuld met slagroom en chocoladebotercreme.

En hoewel het eigenlijk niet mag nog een stapeltaart. Vind het zonde om hiervoor een nieuw topic te maken. Het was mijn eerste stapeltaart. Ik was erg zenuwachtig maar hij is niet ingezakt
Helaas was het kleine taartje na het bakken wel hoger als de onderste, dit weet ik voor de volgende keer maar dat is nu helaas wel te zien.
Onderste taart: 2 lagen vulling met citroen, 1 laag met witte chocolade.
Bovenste taart: 2 lagen vulling met speculaas, 1 laag met slagroom en een laagje schuddebuikjes.

Bedankt voor het kijken. Ik moet nog veel leren en oefenen maar dat komt vast met de tijd. Tips zijn altijd welkom!
) dan scheelt me dat ook weer. De taarten die ik dan voor mezelf maak doe ik dan maar als mijn man in de buurt is om mee te kneden. Het is ook niet echt een ideale hobby als je altijd pijn in je hand hebt maar het plezier dat ik eraan beleef weegt hier voor een groot deel tegenop. 
o ja en die stapeltaart is
ik heb me er nog niet aan gewaagd dus ik ben jaloers!
moet manlief ook eens lief aankijken om m'n site aan te passen