1

Onderwerp: Spiderman

Deze gemaakt voor een jongetje dat 4 jaar wordt. Gevuld met vanille crème en aardbei confiture.
Een erg leuk thema om te doen.

https://lh4.googleusercontent.com/-ExdPj0MNzBs/UFytUpZ5wyI/AAAAAAAAHJc/knLI2W6uS-k/s512/IMAG0222.jpg?gl=NL

Met vriendelijke groet
Jolanda

2

Re: Spiderman

Wat een originele opstelling zeg. Echt 3D. Hoe maak je toch die streepjes op Spiderman zelf???

Tieneke

3

gaaf die hoge torens, is dat ook taart?

groeten, Bianca
TAART in huis

Dat ziet er leuk uit! Heb je die flats ook met cake gemaakt?

Erg origineel

I never met a calorie I didn't like....

5

Tante Tien schreef:

Wat een originele opstelling zeg. Echt 3D. Hoe maak je toch die streepjes op Spiderman zelf???

Tieneke

Tineke, de streepjes zijn gemaakt met een stift.

Met vriendelijke groet
Jolanda

6

taartenprinsesje schreef:

Dat ziet er leuk uit! Heb je die flats ook met cake gemaakt?

Erg origineel

De torens zijn van piepschuim.
Anders werd de taart te groot.

Met vriendelijke groet
Jolanda

7

aaah ik dacht al jeetje blijft dat met dowels staan!!! :-0 hihih erg leuk is hij hoor!!! werd de toren door de spider man niet te zwaar dat die omviel?? ik moet ook een spider man taart maken voor de verjaardag van mijn zoontj en ben dus nog aan het rond kijken voor inspiratie :)

8

christine-h schreef:

aaah ik dacht al jeetje blijft dat met dowels staan!!! :-0 hihih erg leuk is hij hoor!!! werd de toren door de spider man niet te zwaar dat die omviel?? ik moet ook een spider man taart maken voor de verjaardag van mijn zoontje en ben dus nog aan het rond kijken voor inspiratie :)

Bij mij werd het niet te zwaar, maar heb de spiderman wel een week van te voren gemaakt, zodat dieg was. Dan is hij minder zwaar.

Met vriendelijke groet
Jolanda