Onderwerp: Spiderman
Deze gemaakt voor een jongetje dat 4 jaar wordt. Gevuld met vanille crème en aardbei confiture.
Een erg leuk thema om te doen.
Jolanda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Spiderman
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze gemaakt voor een jongetje dat 4 jaar wordt. Gevuld met vanille crème en aardbei confiture.
Een erg leuk thema om te doen.
Wat een originele opstelling zeg. Echt 3D. Hoe maak je toch die streepjes op Spiderman zelf???
Tieneke
gaaf die hoge torens, is dat ook taart?
Dat ziet er leuk uit! Heb je die flats ook met cake gemaakt?
Erg origineel
Wat een originele opstelling zeg. Echt 3D. Hoe maak je toch die streepjes op Spiderman zelf???
Tieneke
Tineke, de streepjes zijn gemaakt met een stift.
Dat ziet er leuk uit! Heb je die flats ook met cake gemaakt?
Erg origineel
De torens zijn van piepschuim.
Anders werd de taart te groot.
aaah ik dacht al jeetje blijft dat met dowels staan!!! :-0 hihih erg leuk is hij hoor!!! werd de toren door de spider man niet te zwaar dat die omviel?? ik moet ook een spider man taart maken voor de verjaardag van mijn zoontj en ben dus nog aan het rond kijken voor inspiratie
aaah ik dacht al jeetje blijft dat met dowels staan!!! :-0 hihih erg leuk is hij hoor!!! werd de toren door de spider man niet te zwaar dat die omviel?? ik moet ook een spider man taart maken voor de verjaardag van mijn zoontje en ben dus nog aan het rond kijken voor inspiratie
Bij mij werd het niet te zwaar, maar heb de spiderman wel een week van te voren gemaakt, zodat dieg was. Dan is hij minder zwaar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Spiderman