1

Onderwerp: flip over cake pop maker

ik zou graag een cake pop maker willen en zag dat er in amerika een model is die je kan omdraaien.
in hoeverre komt zo iets ooit naar nederland? en is er iemand in nederland die hier al ervaring mee heeft?
ik kan hem misschien mee laten nemen door een kennis, maar vind het nog al een risico ivm garantie e.d.
de site waar ik hem gezien heb: http://thebabycakesshop.com/cp-34r
waarschijnlijk bekend bij jullie?
hoor graag reacties/ervaringen :)

leef vandaag, morgen kan alles anders zijn <3

2 Laatst bewerkt door Cindy_K (07-11-2012 17:05)

Re: flip over cake pop maker

Ik heb de "gewone" van babycakes. Die leg ik halverwege de baktijd op zijn kop op een ovenwant. Gaat ook super  :D

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

3

Ik heb de flip over gezien op de amerikaanse Amazon, ze sturen ze over naar Europa, geen enkel probleem.

Maar...alle amerikaanse apparaten zijn voor 110 volt en dus niet geschikt voor 220 volt.
Ze moeten omgebouwd worden met alle risicos vandien en je garantie ben je dan ook kwijt.
Erg jammer want de amerikaanse apparaten zijn ook beter voorzien van accessoires e.d...

4

oh! dat is een goeie tip, helemaal niet bij nagedacht....
ff brainstormen over een adapter dus.... thnx!

5

als je nog effe geduld hebt komen ze vast en zeker ook wel weer naar nederland toe

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

6

biccie73 schreef:

oh! dat is een goeie tip, helemaal niet bij nagedacht....
ff brainstormen over een adapter dus.... thnx!

Anders zou je kontakt kunnen opnemen met de Inventum klanten service, uit ervaring weet ik dat ze altijd heel snel en adequaat handelen en ook precies weten welk model er op de buitenlandse markt is en welke er binnenkort naar Europa komt.
Wellicht kunnen ze je ook informeren over een omvormer of het ombouwen.

7

hahaha! ja, geduld is een schone zaak ;-)
goeie tips allemaal, we gaan even beraden wat we doen, mijn collega'tje heeft een inventum en zegt dat ze helemaal niet hoeft te draaien halverwege... ga bij haar eens spieken :)

8

Er zijn ook adapters waar mee je Amerikaanse stekker kan omzetten naar een Nederlandse. (die gebruik ik altijd voor mijn Amerikaanse kerstlampjes en kersttrein van Disney)

9

Als je de cakemixen uit dit topic gebruikt hoef je niks om te draaien (de balletjes niet en de maker niet) http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=204029

10

ik heb hem van de action en die hoef je ook niet te draaien mooie bruine balletje onder en boven in 5 minuten

11

ik ben wijs en wacht :)
ik ben gisteren even de action binnengelopen, en na maanden uitverkocht te zijn geweest, lagen er 8 dozen! ik heb er dus nu 1tje bij de action gekocht en ga daar mee oefenen  ;)
en dan zien we wel of we de andere ooit nog willen als hij in nederland komt...
thnx voor alle tips!

12 Laatst bewerkt door biccie73 (14-11-2012 07:06)

:d