1

Onderwerp: Rook uit mixer

*verdrietig*
Er kwam gisteravond rook uit mijn kenwood patissier.
Zou mijn mixer nog te redden zijn of kan ik 'm naar het grofvuil gaan brengen? Iemand ervaring mee?

2

Re: Rook uit mixer

Dat lijkt me niet goed. Misschien terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en vragen of er iets aan te doen is?

3

hmmm... dat is geen goed teken lijkt me..... sterkte, met dit tragische nieuws!

4

Zaak is failliet...

Vriendlief heeft vanmorgen naar kenwood gebeld, ik mag de mixer opsturen en dan gaan ze hem repareren. Ik hoop dat ze 'm nog kunnen maken, inmiddels is de mixer al 3 jaar oud.

Had ik laatst ook.... Ik moest wel goed kijken want het waren echt maar hele kleine rookpluimpjes maar het was er wel.
Ik heb mijn mixer direct uitgezet en voelde dat hij erg warm was... (Tja hij stond ook al bijna een paar uur achter elkaar te draaien)
Goed af laten koelen, en hij doet t nog prima hoor....

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

6

Hier kwam veel rook uit en je rook heel duidelijk dat de motor is doorgebrandt. Als ik nu de mixer aanzet dan hoor je iets aanlopen en het lijkt wel of hij vermogen mist. 20 minuten nadat ik de stekker eruit had getrokken was hij nog zo heet dat ik bijna mijn hand er niet op kon leggen.

7

Mijn mixer maakt sinds vandaag een ratelend geluid, ook 3 jaar oud bijna en ook de patissier..
Denk dat ik ook maar even een belletje naar Kenwood moet doen alhoewel ik me wel afvraag of de reparatiekosten afwegen tegen een nieuwe..
Heb jij daar iets over gehoord wat de kosten mogelijk kunnen zijn?

8

dat is wel balen hoor
ik heb er ook een die 3 jaar oud is
hoop niet dat hij er mee stopt

9

Nog even een update.
De kosten om te laten maken... €167,- na coulance korting €112,-. Ik ben op safe gegaan en ik heb een nieuwe gekocht, dan heb ik ook weer 2 jaar garantie. Morgen komt mijn nieuwe mixer.

10

En nu niet meer heel lang achter elkaar zwaar belasten, daar kunnen ze niet goed tegen.
Als je mixer erg heet wordt of verdacht gaat ruiken dan 10 minuten op halve snelheid onbelast laten draaien. Hierdoor zou de motor af moeten koelen.
Zorg ook dat de ventilatie openingen vrij zijn dus.

Veel plezier met je nieuwe mixer

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

:s dat klinkt allemaal niet zo goed....

O-) als er nog iemand is die een kom, kklopper en ballongarde over heeft hou ik me aanbevolen!

Robin, veel plezier met je nieuwe mixer

I never met a calorie I didn't like....